On jo aamu, enkä ole nukkunut kuin pieniä pätkiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :'(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:'(

Vieras
Kyllä korvienväli on taas melko sekaisin. Ilmeisesti. Koko yön olen pyöriny sängyssä, laskenu lampaita, yrittäny olla miettimättä mitään. Ei tule uni kunnolla, pieniä pätkiä saatan torkahtaa ja sitten taas hereillä. Vieläkään ei kunnolla väsytä, mutta veikkaan että ennen klo 12 itken täällä oloani. Päivällä ei voi nukkua kun lapset hereillä.

Ja tiedän tasan mistä tämä johtuu: stressistä. Nukkumisesta on tullut vain liitos päivien välille, yö on aika joka minun TÄYTYY nukkua, jotta jaksan taas aamusta kuunnella muiden toiveita ja täyttää ne, siivota, laittaa ruokaa, pyykätä, ulkoilla, ja taas illalla siivota. Kun asetun sänkyyn, on heti "paineet" että pitäisi nukahtaa - että aamulla jaksan.

Ukko lähti töihin vasta, ja kun lapset kampesikin kohta ylös, lähetin miehelle tulenkatkuisen viestin siitä, että lähden viikonlopuksi ystävälleni lataamaan akkuja, tämä menee jo sairaaksi.

Mä heräsin jo neljältä siihen että koiranpennut kirkui ruokaa. Olihan se annettava kun kerrostalossa asutaan, enkä usko että naapurit hirveesti tykkään möykästä. Sen koommin olikin turha haaveilla nukkumisesta.
Tää päivä on muutenkin täyteen ahdettu, niin olisin oikeasti halunnut nukkua edes muutaman tunnin kauemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä heräsin jo neljältä siihen että koiranpennut kirkui ruokaa. Olihan se annettava kun kerrostalossa asutaan, enkä usko että naapurit hirveesti tykkään möykästä. Sen koommin olikin turha haaveilla nukkumisesta.
Tää päivä on muutenkin täyteen ahdettu, niin olisin oikeasti halunnut nukkua edes muutaman tunnin kauemmin.

Kiva. :| Mulla ei mitään erikoisia menoja, mutta en voi kyllä lepäämiseksi sanoa sitäkään, että makaa sohvalla ja lapset tuovat leluja mulle ja kyselevät koko ajan jotain. Ja kun vastaukseksi ei kelpaa vain "Joo" tai "Niin". Piiiiitkä päivä edessä, ja senkin jälkeen saa kattoa kun ukko makaa raskaan päivänsä jälkeen!!!

Odotan että kello tulee seitsemän että voin imuroida ja laittaa pyykkikoneen päälle.Herään joka aamu viiden jälkeen,yhtä tuskaa kun yöunet jää kolmeen neljään tuntiin.
Olen tosi väsynyt ja kärttyisä koko päivän.
Jos sais parissa tunnissa huushollin raivattua ehtis päiväunet vetäistä.

No onneksi sentään pääsen tänään Tammerfesteille :D
Paitti että huomenna tulee koiranpennunostajat, ja pitäis siivota ja kaikkee. Ahistaa.

minkälaisia pentuja teil on? meillä pyörii 12 vkoinen terminaattori täällä, vilkkaan puoleinen kutainennoutajan pentu :heart:

Minä nukuin n. 01.15- 4.00 ja taisi olla jo kolmas yö tällä viikolla tätä rataa. Lapsia ei ole vielä huolehdittavana (esikoista odotan rv 37) , mutta ahdistaa kun tänään(kin) piti/pitäisi jaksaa tehdä vaikka mitä. Vauva myllertää jonkin verran öisin, mutta enemmän minua taitaa pitää hereillä henkiset syyt. Päässä pyörii loputon luuppi tekemättömistä asioista ja toki lähestyvä synnytys mietityttää myös. Tsemppiä kanssakärsijöille!

Mä oon jo tottunut siihen että väsyneenä herää ja nousee ylös ja yrittää keksiä touhuamista ettei se väsy tuuperra ennen päikkäriaikaa... Tänään on vaan tosi raskas päivä kun menkat alkoi ja koko kroppa huutaa leipää ja väsyttää. Olisin mielelläni nukkunut yli viiteen tänään, vaikka yleensä se on ihan sama :/

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
No onneksi sentään pääsen tänään Tammerfesteille :D
Paitti että huomenna tulee koiranpennunostajat, ja pitäis siivota ja kaikkee. Ahistaa.

minkälaisia pentuja teil on? meillä pyörii 12 vkoinen terminaattori täällä, vilkkaan puoleinen kutainennoutajan pentu :heart:

Vähän päälle 7-viikkoisia jackrussellinterrierin pentuja viisi.

Yhteistyössä