On kyllä ihan persiistä tällainen maaliskuukin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Ei jaksais enää yhtään kylmää, jäätä, loskapaskaa ja lunta. Ja toi aurinkokin vaan vituttaa kun ei kuitenkaan oo lämmin mutta sisällä kaikki pölyt ja paskaiset ikkunat näkyy ihan liian hyvin. Ja ulkona on ihan törkeen rumaa ja pahanhajuista.
Tää kevät on melkein persiimpi vuodenaika kuin talvi. Voi kun vois vaan nytkin muutamaksi viikoksi hautautua jonnekin ja kömpiä ulos kolostaan kun on oikeesti lämmin ja nättiä.

Että tämmänen purkaus tänään, ottaa päähän kaikkien hehkutukset ihanasta ulkoilukelistä (mitä ihanaa tuolla on? Kadunvarret täynnä koiranpaskaa ja vesilätäköitä? Ja aurinko häikii mutta on silti kylmä?)

Tykkääks muka oikeesti kaikki muut tällaisesta?
Jos mä saisin päättää niin nukkuisin aina marraskuusta toukokuun alkuun :D

Ulkoilussa ei ollut mitään ihanaa, kun lenkkeilyksi tarkoitettu ulkoilu meni jäällä töpöttelyyn :kieh:

Minä i-n-h-o-an tätä vuodenaikaa yli kaiken. Kylmä tuuli ja märkää ja äh.

• Tykkää
Reactions: as if
Kyllä täällä vain aurinko lämmittääkin kivasti. Tarkenee pissittää pennun, vaikka päälläni on vain sisävaatteet + kengät. :)
Lunta on kyllä ihan peevelin paljon, hyih! :kieh:

Ihan kuin minun suustani, olen TÄYDELLISEN samaa mieltä kanssasi. Kaikista ällöintä on että ihmiset toitottaa "miten ihanaa on tää lisääntyvä auringon valo" ja noihin kämpän likasuuteen ja koirankakkoihin voisi lisätä vielä oman kalpean naaman mustine silmänalusineen.

no mä pärähtelin perjantaina oikein olan takaa: omat kengät p*skassa, koiran tassut p*skassa ja tytönkin kengät täynnä P*skaa. Tykkään lenkkeillä, mut nyt tuntuu ettei mihinkään voi astua kun koirankakkaa kaikki paikat täynnä- sitten viettää sen 30min pesten omia ja lapsen kenkiä ja lisäksi koiran tassuja.

Ikkunat ei mua häiritse- verhot voi onneksi vetää eteen :D mut mun auto |O kaks viikkoa sitten pesin sen, ja nyt se on sen näkönen et ei ois koko talvena pesty :kieh:

sit mä pärskin ja aivastelen.- hemmetin siitepölyt. Mä en haluu enää poistua kotoota :snotty:

meillä on jo kahdet kamatkin märkänä tälle päivää, piip tuollasia kurakamoja kun kastuu polvista vaikka ei oo nirhaumaa tai reikää. toppakamat on liian kuumia kun on hikipäässä jaja.
aurinkokin näyttää vaan miten likaset ikkunat on :D saati mies leipoi eilen pizzaa ja keittiön on sen näköinen, EN SIIVOA hemmetti aikuisen miehen jälkiä..

no, mä oon varmana paljon pohjoisemmasa, lätäköistä ei tietoakaan, hanget hohtaa valkeina ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
-saanhan mä tykätä tästä ? :D

Yhteistyössä