On kyllä vähän ärsyttävää kun laitetaan facebookissa kaveripyyntö eikä sitten samalla voida laittaa viestiä kuka on

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Siis kun tulee joltakin oudolta kaveripyyntö. Nytkin odottaa kaksi tuollaasta pyyntöä ja toiselle jo laitoon viestiä, että kuka hän mahtaa olla. Meillä kuitenkin 11 yhteistä kaveria, joukossa muutama jotka takuuvarmasti palstalta.

Eilen tuli yhdeltä palstalaiselta kaveripyyntö ja tunnistin hänet kuvasta heti, mutta nyt en saa millään hänen nikkiään millään päähän! :laugh: :ashamed: On siis joku aika tavalla tuttu, mutta nyt on oikosulku.

Mulla ei ainakaa oo kavereina siellä kuin niitä jotka oikeasti tunnen. Ei ketään kumminkaimantuttuja eikä puolituttuja, muutenhan niitä kavereita olis monta sataa... eli jos mulle tulee kaveripyyntö joltain jota en tunnista niin hylkään pyynnön.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
jos et tunne niitä niin miksi hyväksyisit kaveri pyynnön??

Miksi elää tylsää elämää turvallisten tunnettujen ihmisten parissa? Tuon naamakirjan tarkoitus ainakin minun mielestäni on kerätä mahdollisimman paljon kavereita, kaikkia ei edes ole pakko tuntea esim. MafiaWarsin kautta näyttäisi tulevan tuhansiakin kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:

Miksi elää tylsää elämää turvallisten tunnettujen ihmisten parissa? Tuon naamakirjan tarkoitus ainakin minun mielestäni on kerätä mahdollisimman paljon kavereita, kaikkia ei edes ole pakko tuntea esim. MafiaWarsin kautta näyttäisi tulevan tuhansiakin kavereita.

ja ihan omaa tyhmyyttä on, jos levittelee siellä oudoillekin oman seinän kaikki jutut.

Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Eivät välttämättä hoksaa, että vastapuoli ei tunnista/muista nimeä :)
Mulle sattunu jo pari tuollaista, oon sitten kysyny yhteisiltä tutuilta, että kuka on kyseessä :D

No mulla ainakin tuo jonka kanssa on 11 yhteistä kaveria sellaanen joka on laittanut profiilikuvaan kissan. :D Paha sen perusteella sanoa kuka on. :xmas:

ja ihan omaa tyhmyyttä on, jos levittelee siellä oudoillekin oman seinän kaikki jutut.

No mulla on ainakin outoja ihmisiä kaverina pelien takia, mutta he eivät näe mun kaikkia kuvia. Mun statuspäivitykset ei ole niin ihmeellisiä, että niitä pitäis heiltä salata.

Niin no tuo on varmaan makuasia. Itse en hálua jakaa juttujani kuin niiden kanssa jotka tunnen. Mulla kavereita fb:ssa 135 ja siinä on ihan tarpeeksi mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Eikö hämmentävää? :|

Tai sit jsut joku kissa tai joku lapsikuva- nimi muuttunut elon tiellä eikä hajuakaan että kuka tämä henkilö on?

Vattuuks niitä elikkojen kuvia tai maisenmakuvia naamakirjaan edes laittaa?

Mulle on tullut vastaan näitä joita en ole kuvasta heti tunnistanut, mutta etunimi ja monet yhteiset kaverit tältä paikkakunnalta (siis täältä kotoosin olevat ) on sitten auttaneet tunnistamaan.

Yhteistyössä