On meillä veemäinen naapuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Eukko ei osaa edes tervehtiä, tai kyllä se miestä tervehtii ja jutteleekin. Minua mulkoilee ja on naama niin kurtussa. Mikä lie vaivaa! En kehtais kyllä olla tervehtimättä jos toinen tervehtii, tää kyllä kehtaa kävellä pokalla ohi. Nyt olen alkanu piruuttani tervehtimään joka kerta vaikkei mitään vastaakaan. Nautinnolla odotan kun aletaan kesällä aikaa viettämään takapihalla, liekkö siellä samaan aikaan viittii ees olla. Sen mies sentään osaa terve sanoo mutta siinä se.

ja ujo se ei ole, sen verran olen kuullu kun minun ukon kanssa juttelee.

Mitä se tietty mulle kuuluu miten naapuri käyttäytyy, kuitenkin aika hölmöö tommonen kun naapureita ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Eukko ei osaa edes tervehtiä, tai kyllä se miestä tervehtii ja jutteleekin. Minua mulkoilee ja on naama niin kurtussa. Mikä lie vaivaa! En kehtais kyllä olla tervehtimättä jos toinen tervehtii, tää kyllä kehtaa kävellä pokalla ohi. Nyt olen alkanu piruuttani tervehtimään joka kerta vaikkei mitään vastaakaan. Nautinnolla odotan kun aletaan kesällä aikaa viettämään takapihalla, liekkö siellä samaan aikaan viittii ees olla. Sen mies sentään osaa terve sanoo mutta siinä se.

ja ujo se ei ole, sen verran olen kuullu kun minun ukon kanssa juttelee.

Mitä se tietty mulle kuuluu miten naapuri käyttäytyy, kuitenkin aika hölmöö tommonen kun naapureita ollaan.

Ai... tällasia naapurieta on vissiin muuallakin.-

Meillä kyllä tervehtivät, mutta alkaa hieman ärsyttää kun ääliöt on koko talven lämmittäny autonsa reilin tunnin tyhjäkäytöllä! :headwall: Ja ei noi niitten koiratkaan ihan hiljasemmasta päästä ole.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
siis mulle kai on aivan yks ja sama, tervehtiikö se naapurin akka vai ei.. Ihmettelen vaan miksi ei tervehsi vaikka ukkoa tervehtii.. muuten evvk.

Nii ei sitä pakko ole tervehtiä jos siltä tuntuu, ihmettelen vaan että miten se siitä rasittuu. Kai se on naamasta kiinni kelle se viittii mitään sanoo.

Lasten päikyssä on tuollainen äiti. Itse alkuun tervehdin ja kerran jopa ehdotin että jos lapset vois vierailla toisensa luona. Ei vastannut mitään, eikä ikinä tervehdyksiinkään.
Siispä lopetin itsekin. Nykyään kun vastaan tulee, en puhu enkä pukahda.

Vaan kyllä se kaikkien muitten kanssa juttelee ja jopa tervehtii. En mä käsitä mikä mussa niin kauheeta sitten olikaan, ettei mulle voinut koskaan edes heitä sanoa.

Minä olen kyllä vähän tollanen, mutta tervehdin sentään. Miehelle naapurit juttelee, pitkiäkin toveja, mutta minä en jaksa oikeen innostua. Tervehdin aina, mutta mahdan olla sen näköinen että haist kukkanen, vaikka en sitä tarkoita.
Mulla syy on se, että jos tervehdin iloisesti hymyillen, pelkään että ne jää jutteleen mulle, enkä tosiaan jaksa innostua juoruaan naapureiden kans niitä näitä.Siksi tervehdin pikaisesti ja ehkä jopa katson heti perään pois. En ilkeyttäni, vaan tosiaan, ettei tarvis jäädä siihen seisoskeleen ja käymään läpi jokaista viikon tapahtumaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kaksi puolta:
Niin, joku syyhän sillä rouvalla varmasti on. En nyt ihan suoralta kädeltä kivittäis sitä naapurin rouvaa. Olisi kiva kuulla myös hänen näkemys asiaan.

Ikinä en ole sen kanssa puhunu mitään, enkä edes tunne koko ihmistä niin en ole sille mitään voinu tehdä. Ite olen ainakin yrittäny tulla naapureitteni kanssa toimeen, ilman syytä kellekään ala kettuilemaan. Paljon kivempi sitä on asuakin jos on jonkunlaisessa sovussa naapureittensa kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja jotku:
Minä olen kyllä vähän tollanen, mutta tervehdin sentään. Miehelle naapurit juttelee, pitkiäkin toveja, mutta minä en jaksa oikeen innostua. Tervehdin aina, mutta mahdan olla sen näköinen että haist kukkanen, vaikka en sitä tarkoita.
Mulla syy on se, että jos tervehdin iloisesti hymyillen, pelkään että ne jää jutteleen mulle, enkä tosiaan jaksa innostua juoruaan naapureiden kans niitä näitä.Siksi tervehdin pikaisesti ja ehkä jopa katson heti perään pois. En ilkeyttäni, vaan tosiaan, ettei tarvis jäädä siihen seisoskeleen ja käymään läpi jokaista viikon tapahtumaa.

Outoa tässä on se että miehelle kyllä pälättää eikä yhtään nyrpistele, minua vastaan kun tulee ni jo on naama kurtussa ja ei vahingossakaa sano mitään.

Yhteistyössä