On mulla kissavahti :D

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Veli on kotona, hoitanu minun kissoja nyt ko olen ite ollu poissa... Illalla se soitti ettei löyvä toista pentua mistään (2vkoa vanhat kisukaksoset ). Myöhemmin tuli viestiä että pentu löyty mutta emo on hukassa. Vartti siitä tuli viestiä että emo löyty mutta pennut hukassa. Soitin sille ja käskin keräämään ne kissat nyt kokoon ja laskemaan että kaikki neljä on tallessa, sai ko saiki laskutoimituksesta tulokseksi neljä vaivalla...

No sitte tunnin päästä soitti että oli laittanu kahelle isolle kissalle ruan mutta ei tiä ehtikö toinen syä mittään, mietiskeli että mites se nyt sen saa selville... :D Käskin pistää vähän lissää ruokaa. Kohta se soittaa että isot kissat tappelee ja toinen pikkukissa on taas hukassa.

Ja tätä on jatkunu koko illan... :laugh: Saa nähä onko niistä yksikkään tallessa ko huomenna kotia menen... :whistle:

Eikä tässä nyt sinänsä mittään ongelmaa muuten ois mutko se velikulta ei tule toimeen kissojen kans ja kissat aistii sen inhon. Mut se hoitaa niitä silti koska tietää että pääsis ite hengestään jos ei huolehtis ko omista lapsistaan niistä... :xmas:
ja sitte siellä vielä on koiranretale riesana, veljen koira, jonka mielipide kissoista on vähintäänki vihamielinen, siksi se ois niin tärkeää että ne kissat pysyis siellä yläkerrassa tallella koko ajan ko koiraa ei sinne päästetä :D

Yhteistyössä