On mulla sit mukava mies.

Ryysyrannan rinsessa

Aktiivinen jäsen
17.07.2009
3 884
0
36
Ottaa päähän. Vauva nyt 10 vkoa vanha, kerran oon ollut tänä aikana pois vauvan viereltä, silloinkin alle 2 tuntia. Vauvan lisäksi meillä 2 vilkasta neitokaista...

mie oon siis nököttänyt tyyliin kotona sen 10 vkoa putkeen. Tokihan ollaan puistossa käyty jne, mut et omaa rauhaa hetken oisin kaivannut. Yösyötöt jne hoidan yksin mä.

Niinpä sit miehelle tossa sanoin et mie alan olla vitun väsynyt nyt, ottaisitko ensi viikoksi isyyslomapäiviä, arvatkaapas mitä mies siihen tuumaa?

No oisit ilmottanut aiemmin?? :o

Mitä hittoa? Oisin ilmottanut aiemmin et just tänään väsähdän niin että tuntuu että pää repeää, niinkö?? :headwall:

On se yksinkertaista. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Heh :D

Miehiä täytyy aina henkisesti valmistaa etukäteen ainakin sata viikkoa aikaisemmin. Ne ei kestä sellaisia yhtäkkisiä muutoksia. :D

Ja joka asiassa pitä ohjeistaa, ei ne itse keski mitään tehdä ;)

Kyllä mun mielestä muutenkin saa olla aikuisella ihmisellä silmät päässä. Katottiin jotain dokkaria pakko-oireista ja sain ihan ohjelmaa kattomalla paniikkikohtauksen. Sitä ei tuu ellei oo ihan puhki jo.

Miksi aina pitää helvetti soikoon myöntää että nyt ollaan pohjamudissa, ennenku ne äijät hoksaa että jaa pitäskö astua avuksi :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ryysyrannan rinsessa:
NO on ne kuule ihan ilmoitusasia, siis tähän päivään mennessä :/

Edelliset isyyslomat ilmoitti aloittavansa sillon kun oltiin synnärillä. Että silleen.

Onhan niihin silloin osattu jotenkin varautua työpaikalla. Mun mies on ainakin sen verran vastuullinen työntekijä, että ei tuosta noin vain ilmoita muutamaa päivää aiemmin että pidän loppuviikon isyysvapaita. Kyllä ne mietitään meillä kotona ensin ja sit hoidetaan fiksusti työpaikalla. Kai sinäkin oliist voinut puhua asiasta vaikkapa viikko sitten. Tuskin sun väsymys sulle yllätyksenä tuli kuitenkaan.

Nyt otat vähän sitä kaipaamaasi omaa aikaa viikonloppuna ja vaikka illalla kun mies on tullut töistä. Sitten isyysvapaat heti kun mahdollista.

Miksi aina pitää helvetti soikoon myöntää että nyt ollaan pohjamudissa, ennenku ne äijät hoksaa että jaa pitäskö astua avuksi :headwall:

:hug: Tuttu tunne, meilläkään ei herätä avuks ennenku mä oon itku silmässä lähdössä evakkoon..

Kyllä mun mielestä muutenkin saa olla aikuisella ihmisellä silmät päässä. Katottiin jotain dokkaria pakko-oireista ja sain ihan ohjelmaa kattomalla paniikkikohtauksen. Sitä ei tuu ellei oo ihan puhki jo.

Jos kerran ite tiiä et mies ei ennemmin tajua niin se pitäis olla sun joka ajoissa sanoo että nyt ei mee hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

:hug: Tuttu tunne, meilläkään ei herätä avuks ennenku mä oon itku silmässä lähdössä evakkoon..

No voi hyvää päivää. Onko se nyt niin vaikea SANOA, että olen väsynyt, masentaa, ahdistaa, mitämilloinkin, tarvitsen apuasi. Sehän on sentään teidän mies! Lastenne isä!

Ja sit valitetaan, että miehet ei muka puhu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voi hyvää päivää. Onko se nyt niin vaikea SANOA, että olen väsynyt, masentaa, ahdistaa, mitämilloinkin, tarvitsen apuasi. Sehän on sentään teidän mies! Lastenne isä!

Ja sit valitetaan, että miehet ei muka puhu.

Voi kuule, sanottu on monta kertaa, mut jos toiselta menee kaikki ihan ohitte niin ei siinä sanomiset auta..
Tai ei meillä ainakaa, isäntä ei osaa ottaa tosissaan jos sanon et oon väsynyt, se saattaa sanoa no höh ja käyttää koiran, seuraavana päivänä sama ruljanssi jatkuu, pitää aina oikeesti vetää ihan äärirajoille ennenku toinen oikeesti herää et aijoo, toi olikin tosissaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos kerran ite tiiä et mies ei ennemmin tajua niin se pitäis olla sun joka ajoissa sanoo että nyt ei mee hyvin.

monelle pohjamudassa taisteleville voi olla hyvinkin vaikeaa myöntää että tarvii apua. ei haluu myöntää edes itelle ettei pärjää.

ap:lle :hug:
muista että silloin ku ei pysty mennä missä aita on matalin niin mee sieltä missä ei oo aitaa ollenkaan. kaikki ei oo pakko olla täydellistä. joskus saa vaan nostaa jalat ylös ja sanoa että yritin ja nyt lepään.

Yhteistyössä