On niin paha mieli, vaimo ei halua kolmatta :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Julius"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Julius"

Vieras
Meillä on kaksi ihanaa lasta, mutta mä vielä haluaisin kolmannen. vaimo ei halua, sanoo vaan että lapsiluku on täynnä ja laitattaa ennemmin piuhat poikki kuin alkaa enää äidiksi kolmannelle. En tajuu millä oikeudella hän vie multa toiveeni tuosta vaan. Ollaan jo 35v, reilun 5v vuotta olen toivonut että vielä tehtäisiin yksi lapsi lisää josta on varmasti iloa enemmän kuin vaivaa.

Millähän vaimon käännyttäisi ja ylipuhuisi? Onko teillä hyvin keinoja, millä olette saaneet vaimonne suostumaan vastentahtoaan?

On niin tuskainen olo kun omat haaveet ja onni viedään pois. Millä oikeudella vain omalla päätöksellä? :(

Äiti on se joka kantaa lasta sisällään, synnyttää ja imettää ensimmäisen vuoden. Puuh, on nimittäin niin rankkaa hommaa että minä en ainakaan suostu siihen enää kolmatta kertaa! Elimistöllä menee oikeasti toipuessa pitkä aika, puhumattakaan siitä jos on normaalia rankempi raskaus/synnytys/lapsi. Helppohan se on isän huudella iellä sitä kolmatta lasta. Itse suostuisin vain ja ainoastaan adoptoimalla lapsilukuamme kasvattamaan. Ehdotapa sitä vaimollesi!

Ei se onnistu.

Mikä oikeus naisella on yksi päättää kylmästi suhteemme tilasta ja mun haluista. Aika ajattelematonta. On niin suuri suru kun olen aina halunnut monta lasta ja nyt kaikki haaveet viedään pois.

[QUOTE="vieras";29132684]Ehdota että sä tuut raskaaksi, synnytät ja imetät. Vaimo vois näyttää vihreää.[/QUOTE]

[QUOTE="Julius";29133016]Mikä oikeus naisella on yksi päättää kylmästi suhteemme tilasta ja mun haluista. Aika ajattelematonta. On niin suuri suru kun olen aina halunnut monta lasta ja nyt kaikki haaveet viedään pois.[/QUOTE]

Samoin, kuin miehillä on oikeus torpata naisten haaveet useammasta lapsesta. Minkäs teet? Näissä lapsilukukeskusteluissa Ei on aina hitusen vahvempi kuin sen toisen osapuolen Kyllä :/ Ja kompromissia ei pysty tehdä, toisen on joustettava.

Yhteistyössä