On niin raskasta ja toivotonta kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustaa vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustaa vaan

Vieras
tuntuu ettei edes perusasiat oo kunnossa.. Mikään ei ole mennyt suunnitelmien mukaan.. ja mä olen aivan umpikujassa tai mä en saa mitään onnistumaan ja kaikki on kriisissä.... vuosia mulla on ollu aikaa saattaa opinnot loppuun mutta ei vaan ole onnistunut. Ihme jos tällä kertaa onnistun. Aika tosin alkaa käymään vähin ja musta tuntuu etten tule millään saamaan lopputyöni valmiiksi ennen joulua en ole edes aloittanut saati aihetta keksinyt.
parisuhdekin on pahimmassa kriisissä mitä voi ollakaan ja se varmaan vaikuttaa lapsiinkin koska esikoinen 8v uhmailee ihan hirveästi.
Ja se ainainen rahan puute kun ei töitä ole tarjolla ihmiselle jolla ei ole tutkintoa eikä juuri mitään työkokemusta. Nyt joku tulee sanomaan että aina on töitä, no ei täällä pikku kunnassa ole edes mitään "paska duunia".. mulle kelpais mikä tahansa siivous, kassa tms työ mutta täällä ei ole... mä oon vissiin syrjäytynyt paska. oon kyllä työkkärin kautta työharjoittelussa kokoajan muttei se oo poikinut mulle töitä.

pyydän anteeksi jos kirjoitukseni on epäselvä ja sisältää kirjoitusvirheitä yms.

Koita nyt vaan tehdä se opinnäytetyö Jospa se avaisi sinulle ovat ttyöelämään, uusiin sosiaalissiin kontakteihin, etkä olisi ihan tyhjän päällä, jos se parisuhdekin katkeaa.
Älä masennu nyt Sinua odottaa varmasti monta ilonhetkeä elämässässi, vaikka just nyt kaikki takkuaa.
Aloita elämäsi parantaminen siitä lopputyöstä. Tavoittele vaikka vaan läpipääsyä. Mikä ala, autetaan sua keksinään aihe lopputyöhön.

On vaan niin vaikea päästä alkuun kun on tämä koulu jäänyt niin pitkäksi aikaa tauolle ja nyt se pitäisi suorittaa lopputyö aivan yksin etänä koska olen ehtinyt tässä muuttamaankin joten oppilaitos on kaukana. merkonomi opinnot kyseessä.

Ole yhteydessä johonkin firmaan ja kysy lopputyönaihetta, josta olisi hyötyä heille, josko se poikisi työtäkin. Tai tee perehdytyksestä lopputyö, se sopinee alalle kun alalle,koska siihen ei koskaan olla tyytyväisiä..

Uuden työntekijän perehdytys, tai vanhan perehdytys uuteen hommaan. Jos vaikka tekisit jollekin firmalle perehdytysoppaan lopputyönä. Työhön yleistä asiaa perehdytyksen tärkeydestä yms ja sitten se opas,jossa olisi perehdytettävät asiat tiivistetysti mm ohjelmat, kassan ohjeet ( jos sellainen on), työlain perusasiat ( tauot, lomat jne)... Eli yleisimmät työhön liittyvät asiat ja tietysti katsottuna kaupualliselta alalta.

Uuden työntekijän perehdytys, tai vanhan perehdytys uuteen hommaan. Jos vaikka tekisit jollekin firmalle perehdytysoppaan lopputyönä. Työhön yleistä asiaa perehdytyksen tärkeydestä yms ja sitten se opas,jossa olisi perehdytettävät asiat tiivistetysti mm ohjelmat, kassan ohjeet ( jos sellainen on), työlain perusasiat ( tauot, lomat jne)... Eli yleisimmät työhön liittyvät asiat ja tietysti katsottuna kaupualliselta alalta.

ok, kiitos vinkistä pitää tutustua tarkemmin tuohon.

Yhteistyössä