On nuo taloyhtiön kyyttääjät kivoja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Määvaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Määvaan"

Vieras
Tänään kiehahti. Olen parikymppinen nainen. Olin menossa pyykkitupaan hakemaan pyykkejä ja viemään uusia koneeseen. Ulkoovella yksi keskiikäinen nainen pysäytti minut ja kysyi, että olenko pyykkitupaan menossa ja merkkaanhan nimeni ja pyykkikoneelliset pyykkituvan maksulistaan. Vastasin merkkaavani aina. Menin pyykkitupaan ja kohta se nainen tulee sinne, ja sanoo "No näytäppäs minulle minne sen nimesi olet kirjoittanut" Näytin listasta nimeni ja koneellisteni määrään. Sitten se alkaa pauhaa, kun täällä käy niitä opiskelijoita jotka ei merkkaa ja luulee, että pesemien on ilmaista yms. Kiva asenne naisella ja äänensävy oli alusta asti TÖYKEÄ. Olin vaan hiljaa. Olen itsekin opiskelija, ihana luottamus vanhemmilla ihmisillä meidin nuoriin :) Kehtasi tulla vielä perässä, eikä luottanut sanaani.

ps. meinasin jossain kohtaa vastata, että meilläkin meni pyykkikone viime viikolla rikki, joten valitettavasti joudumme nyt täällä pesemään pyykit.

Varmaan samainen nainen valitti taloon muuttaesamme, siitä kun auto oli pysäköintikielto paikalla. Me kannettiin muuttokamoja sisään, sanoin sen naiselle, niin pöyritti vaan päätään.

Yhteistyössä