On se ihme, että eräs vähemmistöryhmä EI KOSKAAN laita vauvojaan ja lapsiaan autossa istuimiin eikä edes vöihin!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen AINA kiinnittänyt täällä Helsingissä huomioni siihen, että kun näen tämän tietyn vähemmistöryhmän autossa, jossa lapsia ja vauvoja, ei nämä lapset eikä vauvat ole koskaan kaukaloissa, istuimissa saati vöissä. Vauvat pidetään sylissä etupenkillä, lapset hilluvat takapenkillä seisten ja katsellen takana ajavia autoja, moottoritiellä 80 km/h vauhdissa ja myös pikkuteillä, ihan missä vaan, kun tulevat huoltikselle tai kauppaan jne. Ei sen puoleen, ei näillä vanhemmillakaan ole koskaan vöitä.

Eikö ne ymmärrä riskejä vai eikö ne halua kulkea "massan mukana"? Haluavatko he kapinoida enemmistöä vastaan vai mikä ihme on homman nimi????

Näen näitä siis viikottain eikä koskaan kukaan ole kulkenut auton kyydissä niin miten laki määrää. Toivottavasti ei käy lapsille ja vauvoille kuinkaan. Vaikka ajais 30km/h ja tulee nokkakolari, on se vauva varmaan aika muussina sit tuulilasissa kiinni. :( Joo, ei asia kuulu mulle, mutta kummastuttaa vain välinpitämättömyys lasten turvallisuudesta.

Ihan sama täälä itä-suomessa jossa näitä "ryhmäläisiä" on paljon, just eilen taas tuli se todistettua. Ei minkään laista istuinta ja turvavöitä lapsilla.... OTTAA PATTIIN!!!!!

Onkohan poliisitkin ihan luovuttaneet heidän suhteensa? Kun ympäri Helsinkiä näkee viikottain näitä ajelemassa ja vauvat sylissä etupenkillä ja lapset hilluu takapenkillä. Aika hurjan näköistä esim. Kehä I:llä ja Itäväylällä. Siinä lähtee kyllä henki, jos jotain käy.

Maksaakohan ne edes niitä sakkoja? Jos poliisit edes vaivautuu sakottaa niitä?

Mutta mua oikeesti huvittais tietää, että MIKSI?????????????? Ymmärtääkö ne seuraukset ja riskit?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onkohan poliisitkin ihan luovuttaneet heidän suhteensa? Kun ympäri Helsinkiä näkee viikottain näitä ajelemassa ja vauvat sylissä etupenkillä ja lapset hilluu takapenkillä. Aika hurjan näköistä esim. Kehä I:llä ja Itäväylällä. Siinä lähtee kyllä henki, jos jotain käy.

todennäköisesti. ei kai niitä sakkoja kukaan maksa joten ihan sama antaako niitä.

No sinäpä varsinainen rasisti olet. Sehän on RIKKAUS, että meitä ihmisiä on erilaisia ja on niin HIENOA tutustua erilaisten kulttuurien tapoihin. Älä ole niin suppea, vaan nauti erilaisuudesta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maksaakohan ne edes niitä sakkoja? Jos poliisit edes vaivautuu sakottaa niitä?

Mutta mua oikeesti huvittais tietää, että MIKSI?????????????? Ymmärtääkö ne seuraukset ja riskit?

Taitaa autot vaihtua niin tiuhaan, että ei istuimet pysyisi perässä!

Mä kans kerran näin kun kolme lasta seisoi takapenkillä ja pyöri ja hyöri vaikka miten päin, vöistä tietoakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mä taas olen nähnyt ihan perussuomalaistenkin kuljettavan vauvoja ilman istuimia ja isompia irti vöistä, että liekö tuo pelkästä "ryhmästä" kiinni :whistle:

mutta kun se on niin että tässä vähemmistöryhmässä se on sääntö eikä poikkeus niinkuin meillä muilla...

Mä taas olen nähnyt ihan perussuomalaistenkin kuljettavan vauvoja ilman istuimia ja isompia irti vöistä, että liekö tuo pelkästä "ryhmästä" kiinni :whistle:

toki myös ns enemmistöryhmässä on näitä piittaamattomia mut nää kyseiset ei käytä KOSKAAN vöitä. niitä ei suomen lait kosketa eikä kytätä noteeraa mitenkään vaikka lakia rikotaan jatkuvasti :kieh: oikeen toivois et ne mäjäyttäis kunnon kolarin et menis useempi heimolainen kerralla ni ehkä ne sit uskois...

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:

ai, mä en oikeasti ole kyllä ikinä nähnyt.

En mäkään. Helsingissä kuljetaan joka päivä enkä ole koskaan näiden vuosien varrella nähnyt vauvoja sylissä tai kakaroita hillumassa takapenkillä, muuta kuin näiden vähemmistöryhmien muksut.

Minä oon kyllä nähnyt Tampereellakin näitä ryhmäläisiä, joiden lapset hilluu autossa miten sattuu! Ei kai ne poliisit uskalla mennä mitään sanomaan, kun puukko heiluu ja koko suku on sen jälkeen perässä.

Ja samaan vähemmistöön kuuluvat myös jättää auton parkkiin justiin kaupan oven eteen(kas kun eivät aja ihan sisälle asti) ja myös heittävät KAIKKI roskat auton ikkunast ulos!!!

Yhteistyössä