on se jumankauta kumma kun mies sairastaa....!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vuodatus

Vieras
niin sitä ollaan sit niiiiiin kipeitä ja niiiiiiin avuttomia et ei mitää järkee!! sit kun mä olen kipeenä, niin silti teen kaiken.

nytkin mies etsinyt kuumemittaria vessan lääkehyllyltä ja menetti hermonsa j karjas et tuu nyt stana ettiin se mittari!!
sanoin et en tuu, eti ite!!!
sit se siitä alko mouhoaan et kun on etsinyt jo eikä löydy. totesin, et sit se ei varmaan oo siellä!! tää vaan märisee ku kakara et tuu ettiin. menin vessaan, katsoin hyllylle, siirsin yskänlääkepulloa ja tadaaaaa; KUUMEMITTARI!!!!!!!!!!!!
siis avuttomuuden huippu hemmetti. mä sille sanoin, et ihan turha rutista kotona olevansa kipee jos ei lääkäriin mene ja töissä käy!!!!
anteeks vaan tympee asenteeni, mutta turhauttaa tollanen avuttomuus ja idiootiks heittäytyminen!!!

näinhän se on... mies kun on vähän kipeä, tarvitsee kaiken hellyyden huomion ja palvelun...
nainen voi olla kuinka kipeä tahansa, on silti käytävä kaupassa, siivottava, laitetta ruoka sekä hoidettava lapset, mies ja mahdolliset lemmikit...

Mikä tässä yhtälössä mättää???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vasta kysyin omalta samaa,samassa tilanteessa ja vastaus oli että naiset on tehty paremmin kipua kestäviksi....

niin, siks naiset synnyttää ja kärsii menkkakivut yms kun ei miehet kestäis sitä kipua ;)

Mä en ole päässy moista kunnolla edes kokemaan, koska mä aina sairastan 10 kertaa lievemmästi ku mies! Mut kyllähän tuo vähä tuntuu olevan sitä, että ku on flunssaa, ni ei viitsis tehä oikee mitään, mut on tuo silti tehny ku mä oon pakottanu. :D

mutta ihan totta,mä nousin peiton alta sohvan nurkasta ihan vaan siirtääkseni yhtä hemmetin yskänlääkepulloa!!!!! miten turhauttava ajatus!! oikeesti toi mun yksilö on kyl muutenki niin avuton, jos vaik kaukosäädin on hukassa, niin tää pyörii kädet taskuissa keskellä lattiaa akselinsa ympäri ja hokee et "en mä nää, en mä löydä.." sit mä tuun olkkariin löhöön ja siirrän sohvatyynyä ja kappas, kake löyty!! hohhoijaa..

Totta tuo sairastaminenkin,mutta etenkin tuo tavaroiden ettiminen.Meillä mies etti yks päivä pelikassiaan.Kävi muka jokapaikan läpi,eikä löytänyt.Sanoin pariin kertaan,että viimeksi olen nähnyt sen siellä vaatehuoneessa,missä muutkin kassit ovat,jos ei ole siellä niin sitten en tiedä.Ja ei löydä mies kassiaan.No,menin vaatehuoneeseen ja otin sen kassin siitä hyllyltä missä sen on aina... Vitsi nuo ukot on kyllä välillä yksiä uusavuttomia kakaroita!!!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
http://www.youtube.com/watch?v=rXLHWmjA5IE

tää on niin totta!! :D

:laugh: Just näin.

Myö oltiin yhtä aikaa kipeänä. Miulla oli jopa kuumetta enempi ku miehellä. Ja ylläri mie tein ruoan, leikin poitsun kanssa, lenkitin koiran yms yms. sitten kehtaa valittaa että hän on kuumeessa...

Off topic, mutta mua ärsyttäisi tuossa tilanteessa enemmän se, että joudun nostaa perseeni. Kumma kun on hankkinut miehen ja tehnt kaksi lasta niin ei enää tule aikaa tai ainakaan näkpiirissä aikaa, että joku kolmesta tekisi jotain ilman minua. Kuopus kyllä on tosi omatoiminen, pakko oli ´kouluttaa vauvasta saakka tekemään itse kaikki. Mutta silti tuntuu, että askelta toisen eteen saa ottaa ja ärsyttää kun mies kysyy missä joku on. Ja voi kun pitää olla pienikokoiset lapset, menee iäisyys, ennen kuin nuo saa kapista itse mitään. no kuopus hakee tuolin ja ottaa. Mutta joo, ärsyttää kun pitää ravata aukomassa ovea ja etsimässä kaikki valmiiksi käteen esikoiselle ja miehelle.

Muuton jälkeen mä laitoin tavarat paikoilleen, joten oli ymmärrettävää ettei mies oikeasti tiennyt missä joku on. Puoli vuotta sen jälkeen kun kysyi jotain mikä olis pitänyt jo tietää, vastasin aina "jääkaapin toisella hyllyllä oikeassa reunassa" :kieh: oli kyse sitten sukista tai pesuaineesta. Ilmeet oli :o mutta oppi meni perille :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:
näinhän se on... mies kun on vähän kipeä, tarvitsee kaiken hellyyden huomion ja palvelun...
nainen voi olla kuinka kipeä tahansa, on silti käytävä kaupassa, siivottava, laitetta ruoka sekä hoidettava lapset, mies ja mahdolliset lemmikit...

Mikä tässä yhtälössä mättää???

Tää on niin totta :headwall:

Miehen suusta:

Mies on kipeä: "Tuotko kuumaa mehua, tuotko kuumemittarin, hakisitko postin..."

Mä olen kipeä: "Kai sä käyt kaupassa ja peset mun verkkarit kun sä olet kotona, ai niin, postissa pitäis kans käydä ja hakea koiranruokaa se iso säkki, imuroidakin varmaan vois ja mun takin vetoketju pitää vaihtaa, se on rikki..."

:|

Yhteistyössä