R
raivostunut
Vieras
Olen rakennusalan ammattilainen, käynyt koulun ja tehnyt näitä hommia useamman vuoden jo. Nyt teemme remppaa omaan taloon ja joka ikinen kerta, kun asioimme rakennusliikkeissa, myyjät eivät ole huomaavinaankaan minua ja puhuttelevat vain miestäni, jolla taas ei juurikaan ole tietoa asioista! Helvetti. Aina sama homma, menemme liikkeeseen, haen myyjän paikalle ja esitän asiani, niin myyjä varmistaa kysymyksen mieheltä ja vastaa hänelle. Ja vaikka mies toteaa, että minä tiedän paremmin, keskustelisivat minun kanssani, niin silti jokainen kysymys ja ohjeistus osoitetaan miehelle. Taidankin tästä eteen päin asioida ihan yksin.
Törkein tapaus taisi olla noin vuosi sitten, kun olin raskaana ja kävin ostamassa iskuporakonetta ja laminaattia yksin. Myyjä tuli palvelemaan ja kun esitin asiani, niin hän totesi, että voin odotella rauhassa miestäni ja vaikka lueskella sen aikaa, hän tulee takaisin hetken päästä. Siis mitä! Hän ei myöskään uskonut, että olin laskenut oikein tarvittavan laminaatin määrän ja varmisteli useampaan otteeseen, että onko se nyt ihan varmasti iskuporakone, jota olen hakemassa ja tiedänkö mitä kyseisellä laitteella tehdään. Just.
Törkein tapaus taisi olla noin vuosi sitten, kun olin raskaana ja kävin ostamassa iskuporakonetta ja laminaattia yksin. Myyjä tuli palvelemaan ja kun esitin asiani, niin hän totesi, että voin odotella rauhassa miestäni ja vaikka lueskella sen aikaa, hän tulee takaisin hetken päästä. Siis mitä! Hän ei myöskään uskonut, että olin laskenut oikein tarvittavan laminaatin määrän ja varmisteli useampaan otteeseen, että onko se nyt ihan varmasti iskuporakone, jota olen hakemassa ja tiedänkö mitä kyseisellä laitteella tehdään. Just.