on se kumma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihanasti_vaikeeta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihanasti_vaikeeta

Vieras
On se vaan kumma juttu, että kun mies ilmoittaa menostaa jonnekin sen pitää olla mulle ihan ok ja hän voi vaan mennä. Siis peli iltaan, kaljalle tms.
Kun minä sitten rohkaistun ja reilun 2v tauon jälkeen päätän töiden jälkeen käydä yhdellä siiderillä näin vappuaattona... niin siitä vetää ukko herneet neään samantien. Siis en ole vielä mennyt, ajattelin mennä ja soitin kotiin että onko ok jos käyn ja tuun sitten.... niin kyllä taas äänensävy kertoi jotain ihan muuta kun mitä ukon "ok" oli..... Ärsyttää ja ärsyttää se että annan sen äänensävyn ja mielipitään pilata loppupäiväni.

ah, sori, olinhan mä tässä yhden kerran talvella levyn julkkari tilaisuudessa..... jonne oli kans "ok mennä" mutta sitten kesken illan, olin ollut noin 2 tuntia kotoa pois alkoi tulla mieheltä viestiä "lapset täällä odottelee" että se siitä lystin pidosta hyvällä omalla tunnolla sitten!! ukon olen päästäny aina menoilleen ja niitähän on riittänyt. enkä ole mitään idioottiviestejä perään laitellut.... että miksi se vaan on aina näin vaikeaa! ja minä teen päässäni asioista vaikeita.

Sinällään tuttua tuo, että mies menee ja harrastaa, ilmoittaa vaan ovelta että tuun sillon ja sillon. Ja itse taas "joudun" jo hyvissä ajoin varmistamaan ettei miehellä ole mitään vaikka viikon päästä sunnuntaina jos haluan tavata jonkun kaverin tai mitä tahansa. Jos hyvissä ajoin olen sopinut menoni niin asia ihan oikeasti on miehelle ok, mutta jos lyhyellä varoituksella ja ennen kaikkea jos tekisin samoin kuin mies että ovelta vain huikkaisin niin tulisi myös tuo "ok" ja mies mököttäisi kotiin palattaessa. Tuo on niiiin ärsyttävää, etenkin jos harvemmin missään käy ja mies saa oman fiiliksen tuolla tavalla pilattua. Jatkossa kun sitä miettii että viitsiikö lähteä ollenkaan kun tulee vaan paha mieli...

Mutta mene ja unohda miehesi. Siinäpähän mököttää sekin.. Meillä on asiasta keskusteltu, olen juuri huomauttanut tuosta kun toinen vain saisi tulla ja mennä ja minä taas joudun sopimaan kaiken aina kalenterin mukaan.. kyllä se vähän auttoi!

Yhteistyössä