on se minulla kiva anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja körömölli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

körömölli

Jäsen
13.08.2007
114
0
16
joka jumalan kerta kun se meille tulee niin sillä on joku pakko tarve alkaa siivoamaan ja järjestelemään paikkoja.
mulla jotenkin vain sieppaa kun tavarat on ihan eri paikassa,pyykit viikattu päin p:tä.
meillä ei ole sekasortoa joka paikassa,ei ole paskasta(ainakaan omasta mielestä)
eilen tulin kaupasta niin rakas anoppi siivosi minun kattila kaappia ja tuumasi vain että pitäisi vaihtaa kaappia kun nämä ei tänne mahdu.no onpa ne kolme vuotta mahtunu ihan hyvin vaan kun se pitää hämmentää joka paikka.tänään sitten repesin ja pöläytin koko kaapin alas ja laitoin omaan järjestykseen :whistle:

minun kotona minun tavalla,hänen kotona hänen tavalla
ainut vaan että olen niin nössö etten ilkeä hänelle sanoa mitään
kiitos ja aamen :headwall:

mua ärsyttää tuo myös |O
viimeski sanoin aika rumasti ja sen jälkeen anoppi on vaan istunu paikallaan sohvalla.
tosi kiva kulkea perässä ja laittaa niitä tavaroita OIKEILLE paikoilleen

Kuulostaa ihan mun ex-anopilta. Omasta mielestään oli tosi avulias, mutta oikeasti oli vaan järkyttävän omistushaluinen pojastaan ja yritti näyttää pojalleen, ettei kukaan muu kuin HÄN osaa pyörittää huushollia. Mä kyllä avauduin anopille ensin ihan nätisti ja kun nätisti ei mennyt perille edes kymmenennellä kerralla hermostuin ja sanoin vähemmän nätisti - silti asiallisesti : "tämä on meidän koti ja täällä on meidän järjestys" Ex anopin kanssa ei sitten sen jälkeen puhuttu enää mitään, en ollut tervetullut heille eikä rouva edes kadulla vastaantullessaan tervehtinyt. Suhde exään kyllä loppui sitten aikanaan muista syistä.

jaksuja vaan, :hug:

Mee sä anopin luo ja sekaa sen kaapit!! :D:D:D
Mun anoppi vähän saman tyylinen mut onneksi oon saanu sen pysymään/ jäämään pihalle ja pannuhuoneeseen.
En oo moneen vuoteen haravoinut.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja körömölli:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
ootteko muuten läheisiä kun se ilkee noin sekaantua toisten kaappeihin?

ei olla ja sehän se tympii.sitten se harrastaa sitä että se oikoo olohuoneen verhot suoraksi ja minä haluan ne poimulle :D minäkö tarkka :whistle:

Ootko yrittänyt sanoa asiasta?
Seuraavaksi kun suoristaa meet heti perään laittamaan poimulle!! Tai sanot et anna niiden olla!
Siis tekeekö tuota kaikkea kun sä oot paikalla??

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja körömölli:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
ootteko muuten läheisiä kun se ilkee noin sekaantua toisten kaappeihin?

ei olla ja sehän se tympii.sitten se harrastaa sitä että se oikoo olohuoneen verhot suoraksi ja minä haluan ne poimulle :D minäkö tarkka :whistle:

Ootko yrittänyt sanoa asiasta?
Seuraavaksi kun suoristaa meet heti perään laittamaan poimulle!! Tai sanot et anna niiden olla!
Siis tekeekö tuota kaikkea kun sä oot paikalla??

juuh tekee ja sitten se piru saa vallan jo erehdyn kapustan varresta löysäämään ja käyn kaupassa.onhan meillä vauva ja kaikkea että pitäis olla kiitollinen avusta mutta kyrsii se kun ovi menee kiinni niin pitää alkaan talo järjestään uusiksi.
se tuntuu jotenkin että se talloo varpaille.
ja paskahousu kun olen niin en viitti sanoa kun sitten on sotatila ja sen tuntien sitä kestää pitkään |O

Yhteistyössä