On se niin ihanaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
On niin ihana päivä, olo on kuin itse auringolla vaikka se armas ei jaksakkaan tänään loistavaa naamaansa näyttää. Jollain on kiero huumorintaju, tiputtaa vettä miten sattuu ja on huvitukskseen lisännyt ilmaan vatkaavan ja hyytävän tuulen. Onneksi omistan villapaidan ja sadetakin, mikään ei ylennä mieltä kuin loistava keli!

Tietotekniikkaan kannattaa panostaa, sisuksista ei tarvitse ymmärtää mitään kunhan vain puhelimesta löytyy parikymmentä numeroa jotka voi hädän tullen käydä kaikki lävitse. On aivan ihanaa kun jokaisessa myynti-ilmoituksessa lukee "tästä paremmasta et edes osaa unelmoida", siitä on kamalan helppo alkaa valitsemaan, nyt alkaa ulkonäkökin merkitsemään, hinnat kun ovat niin ihanan sokeriset mitä paremmalta alkaa näyttämään.

Kangaskaupoissakin on aivan loistava palvelu, auronkoiset ihmiset tietävät melkein mitä asiakas haluaa, hymyillen tutkitaan kankaita ja etsitään sopivaa, myydään sitten täysin vino versio joka paljastuu vasta pesuvaiheessa. Se ei ole masennuksen arvoista, siitäkin voi tehdä vaikka mitä, kuten tiskirättejä. Ei kai niissä langansuunta paljoa merkitse?

Ihanaa kuinka ihmiset välittävät toisistaan, yhtään ei juoruilut vaikuta kenenkään, kaikkeen ei tietenkään uskota, kukaan ei ole vietävissä. On se mukavaa kun aitoja ystäviä, kavereita ja tuttavia. Näin on hyvä elää ja ymmärtää.

Työpaikkahakemuksia on aina mukava täytellä, niissä löytää itsestään uusia ulottuvuuksia ja kun antaa kynän vai viedä "olen rautahermoinen, sulatan vastoinkäymisiä paremmin kuin kissa saa hiiren kiinni, olen filosofisia taipumuksia omaava luonne ja jaksan painaa vaikka 24/7".

On aivan valloittavaa tehdä ruokaa omalle pikku rinsessalle joka sylkee kaiken ulos suustaan jo toista vuotta. Olen taas tehnyt pahaa ruokaa, milloinkahan oikeasti opin kokkaamaan.

Mihin ihminen nyt kuivausrumpua tarvitsee? Kun pyykkipäivä koittaa ja sen on hyvä olla vain kerran viikossa, sillä 7kg koeeseen mahtuu paljon ja 4 sellaista koneellista on mukava pistää kuivumaan 67m2 asuntoon. Mahtuu hienosti ja kun talvi on tulossa, niin huoneilmakuivuu. Näin kun pesee pyykkiä niin asunnossa vallitsee tasainen, kostea ilmasto ja kun on vielä kylmät ilmat se ei enää niin kamalasti hiosta. Emme tarvitse ilmankostutinta, josko huoneiden kosteusarvot eivät niin kasvakkaan kun näin teen.

Yhteistyössä