On se vaan niin h*lvetin vaikeeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viiras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viiras

Vieras
Käyn muutaman kerran vuodessa ulkona tyttöporukalla ja joka ikinen kerta noin viikkoa ennen tätä alkaa mies syyllistämään sillai vaivihkaa.
Nämä tapaamiset sovitaan usein jo paria kk:ta aiemmin eli ei todellakaan tule yllätyksenä miehelle. Mutta joka kerta niinkuin nytkin asiasta tehdään hemmetin hankala. Mies tahtoisi itsekin lähteä ulos aina juuri samana päivänä, ja alkaa kiukutella kun hän joutuu lapsenlikaksi. Mistä minä nyt enää parin päivän varoitusajalla lapsenlikkaa saan? Nyt tämänviikkoinen meno on juhla johon mieskin kutsuttiin mutta hän ilmoitti heti ettei aio lähteä mukaan, joten en ole lapsenlikkaa järjestänyt. Mutta nyt sitten mies vikisee että hänellä on omat juhlat - mistä minä sitä voin tietää jos ei kerro ajoissa.
Ja muutoinkin joka kerta saa minut tuntemaan tavalla tai toisella syyllisyyttä siitä että olen yhden illan tuulettumassa kavereideni kanssa.

Yritin lukea niin etten lue, vaan hypin yli ja silmäilen (nopeampaa)
eli mistä lastenhoitaja - no palstalta tietenkin. Teinejä on vapaana ihan liikaa taas kun on kesäloma kouluista.
Ainoa, mikä tarvitaan tähän tiedoksi on paikkakunta.

Paha tilanne, varsinkin jos päätyy siihen, että MIES menee omille menoilleen ja sinä jäät lasten kanssa kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nelli:
en ymmärrä miksi olet halunnu lapsia tollasen kanssa?
oma mies jää mielellään poikansa kanssa kun minä harvoin käyn jossain

Peesi.
Ja mä olen myös miettinyt sitä millaset äidit tälläsillä miehellä on, jotka vielä aikuisiässä on vastuuntunnottomia ja lapsellisia :o

Mun mielestä sun ei tarvii etsiä lapselle kaitsijaa vaan tällä kertaa se kuuluu miehelle. Sun meno on ollut tiedossa jo kauan, hänen ei. Joten on oletettu että hän lapset hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja !:

Peesi.
Ja mä olen myös miettinyt sitä millaset äidit tälläsillä miehellä on, jotka vielä aikuisiässä on vastuuntunnottomia ja lapsellisia :o

Siis ei mies mihinkään lähde vaan minä lähden niinkuin on jo ajat sitten sovittu - kyse on lähinnä tuosta syyllistämisestä, jota on siis joka kerta, kun lähden - se on vaan niiiiin ärsyttävää!
Tiedän että olen vapaailtani ansainnut. Miehellä ei itsellään ole juuri tuollaisia menokavereita täällä ja siksi ai on katkera siitä että minulla on ja haluan heidän kanssaan välillä jossain myös käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Peesi.

Siis ei mies mihinkään lähde vaan minä lähden niinkuin on jo ajat sitten sovittu - kyse on lähinnä tuosta syyllistämisestä, jota on siis joka kerta, kun lähden - se on vaan niiiiin ärsyttävää!
Tiedän että olen vapaailtani ansainnut. Miehellä ei itsellään ole juuri tuollaisia menokavereita täällä ja siksi ai on katkera siitä että minulla on ja haluan heidän kanssaan välillä jossain myös käydä.

No sano sille miehelles suoraan miltä tuntuu ja miten epäreilua toi käytös on sua kohtaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Peesi.

Jos mies haluaa lähteä samana iltana, niin eikö mies voisi sitten hankkia sen lapsenvahdin?

Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Jos mies haluaa lähteä samana iltana, niin eikö mies voisi sitten hankkia sen lapsenvahdin?

Voisi toki, mutta kun kaikki tutut lapsenlikat on lähinnä minun tuttuja ja sukulaisia, niin minä olen se joka lapsenlikan aina järjestää.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta harmaana:
Mun mielestä sun ei tarvii etsiä lapselle kaitsijaa vaan tällä kertaa se kuuluu miehelle. Sun meno on ollut tiedossa jo kauan, hänen ei. Joten on oletettu että hän lapset hoitaa.

Niinpä.
Isäkin voi lastenhoitajat hommailla..
ei äidille ole kaikkia tehtäviä langetettava..