ON se vaan niin hieno tunne! Melkein vois jätskin käydä ostaan:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinäÄiti

Vieras
Ku taas sain maksettua IHAN kaikki laskut ja jäi vielä vähän rahaakin,ettei tarvi ENÄÄN joka ikistä senttiä laskea et riittääkö rahat.
Tiedättekö et tämä on aika hieno tunne.
Kun tiedän mitä on olla jatkuvassa kierteessä ja rahat on aina loppu. Ja ku siitä tuskansuosta on taisteltu vuosi kausia kuiville. Joka oli aika pitkälle itseaiheutettua. Niin nyt osaa käyttää rahaa oikeen ja osaa sitä oikeen arvostaa ja kunnioittaakkin.
Kyllä meillä velkaa on vieläkin mut nyt on talous tasapainossa ja velka ei ole enään ''tuhlauksen'' tuotetta vaan ihan perus talolainaa ja yrityksen kone lainaa. :D
Kiitos kun sain jakaa tämän kanssanne.

Ja kannustukset kaikille jotka taistelee velkah'''tissä.

ihan ku mun kirjottamalle. Viime vuoden yllättävät sairaalassa olot (minun) sai koko talouden ihan sekasin. :( Laskuja vaan kerty ja kerty, oli normaalit lainat siihen päälle. Sentin venytys on ollu ihan kamalaa, mutta siihen on jo niin tottunu. Vielä kun synty esikoinen loppuvuodesta, niin hälle on kaikkea tullut ostettua. Mutta myös jäänyt paljon ihania heräteostoksia (ehkä hyväkin, ei kerry ns. turhaa) tekemättä. Itselle oon ostanu vaan pakolliset, ruuat, ym. henk.koht. jutut.

Pikku hiljaa alkaa näkyä valoa tunnelin päässä. Tosin, sekin on taas pian haavetta vaan, kun jään hoitovapaalle.. ;)

Mutta, tää ihana elämä korvaa kyllä kaikki maalliset mammonat.

Onnea sulle, nautitaan keväästä! <3

Yhteistyössä