On se vaan niin hienoa lomailla lasten kanssa. NOT.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirosana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirosana

Vieras
Nuo (=pojat 7 ja 9) tappelee keskenään ihan koko helvetin ajan. Taukoamatta. Ne on koko ajan toistensa kimpussa. Ärsyttävät toisiaan, käyvät käsiksi, huutavat ja mesoavat. Mikään ei auta, mikään ei tehoa. Ja mä oon huutanut ääneni käheäksi. Ei jumalauta tätä ei kestä enää. Ja vielä viikko ois jäljellä.

Ja kyllä, oon koittanut keksiä tekemistä ja ollaan käyty reissussa ja uimassa ja kaikkea. Mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Toinen noista on vielä erityislapsi, joten tän kaiken lisäksi tulee vielä sen omat kilahdukset.

Voi miten ihanaa ois, kun ois rauhalliset ja kiltit lapset. Mut kaks tuommosta, mulla pääsee itku. Nyttenkin viimeiset kaks tuntia on ollut pelkkää tappelua. Eikä tuo tunnu loppuvan.

Mä lähden täältä kohta muualle, enkä palaa enää ikinä takas. Jääköön keskenään.

:hug:

Mä tiedän ton tunteen. Mulla on samanikäiset lapset (joista toinen myös erityislapsi) + yksi 5½v siinä vielä lisää hämmentämässä :kieh: En ole lomalla, mutta nyt on viikonloppu vapaa ja valitettavasti jo odotan huomista työpäivää... Kinaamista, riehumista, tappelua ja älytöntä kohkaamista. Ärsyttävät vuorotellen toinen toistaan, kinaavat, hutavat ja kiljuvat.

Ja on minun vika, että sataa -kuulemma...

Enää kuukausi, niin koulut alkaa!! ;)

Meillä sama juttu paitsi että tappelupukarit ovat 4v ja 5v. Eikä näköjään helpotusta luvassa! Tappelu ja ärsyttäminen alkaa sillä silmänräpäyksellä kun saavat silmät auki aamulla. Onneksi pääsee huomenna töihin lepäämään. :D

Jaksamisia!

Meillä erityislapset 6v ja 5v sekä vauva ja pienellä kauhulla odottelin tätä lomaa... yllättävän hyvin on kyllä kaikki mennyt nämä kaksi ekaa viikkoa! Nyt alkoi minulle "oma loma" kun lähdin vauvan kanssa matkalle Tanskaan viikoksi siskon perheen luo, eli mies saa nyt olla kotona noiden isompien kanssa. *voimia hänellekin*

Miksi koululaisten lomaa ei voisi ripotella pienempinä palasina pitkin vuotta jaksamista auttamaan? Kyllä kuuden viikon kesälomakin jo jotain olisi ja jäisi sitten muutakin lomaa. Oisko se sitten se kolmen lukukauden malli, mitä tarkoitan tällä.

Kesäloman alku oli riitaisampi noilla kahdella, mutta ovat nyt ihan kivasti pelanneet yhteen.

kai mulla on sitte kiltit tytöt vain vähän ovat ottaneet mittaa toisista. leikkivät nätisti ja vielä on ollut systerinki tyttö pari viikkoo tässä. kaikki menny ok. uitu ja leikitty.

Mä olen taas niin onnellinen, että muillakin sitä mitä meillä. Mulla vielä muutama enemmän antamassa oman panoksensa jokaikiseen erimielisyyteen. Toivotaan, ettei tää jatku ikuisesti :)

Ei ole hääviä murkkuikäisten tyttöjenkään kanssa.Sen vähän aikaa mitä ovat kotona ja hereillä samaan aikaan,ovat koko ajan toistensa kimpussa.13v. aukoo naamaansa jatkuvasti 16v;lle.
Suurin ongelma on se että valvovat yöt,nukkuvat päivät.
Isompi ei ole tietääkseenkään kotiintuloajoista ja samaa yrittää tuo 13v. joka juoksee jonkun kollin perässä puoli kahteentoista yöllä.
Onneksi on viikko ohitse ja menevät äidilleen viikoksi.