K
kirosana
Vieras
Nuo (=pojat 7 ja 9) tappelee keskenään ihan koko helvetin ajan. Taukoamatta. Ne on koko ajan toistensa kimpussa. Ärsyttävät toisiaan, käyvät käsiksi, huutavat ja mesoavat. Mikään ei auta, mikään ei tehoa. Ja mä oon huutanut ääneni käheäksi. Ei jumalauta tätä ei kestä enää. Ja vielä viikko ois jäljellä.
Ja kyllä, oon koittanut keksiä tekemistä ja ollaan käyty reissussa ja uimassa ja kaikkea. Mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Toinen noista on vielä erityislapsi, joten tän kaiken lisäksi tulee vielä sen omat kilahdukset.
Voi miten ihanaa ois, kun ois rauhalliset ja kiltit lapset. Mut kaks tuommosta, mulla pääsee itku. Nyttenkin viimeiset kaks tuntia on ollut pelkkää tappelua. Eikä tuo tunnu loppuvan.
Mä lähden täältä kohta muualle, enkä palaa enää ikinä takas. Jääköön keskenään.
Ja kyllä, oon koittanut keksiä tekemistä ja ollaan käyty reissussa ja uimassa ja kaikkea. Mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Toinen noista on vielä erityislapsi, joten tän kaiken lisäksi tulee vielä sen omat kilahdukset.
Voi miten ihanaa ois, kun ois rauhalliset ja kiltit lapset. Mut kaks tuommosta, mulla pääsee itku. Nyttenkin viimeiset kaks tuntia on ollut pelkkää tappelua. Eikä tuo tunnu loppuvan.
Mä lähden täältä kohta muualle, enkä palaa enää ikinä takas. Jääköön keskenään.