On se Victoria Beckham jotenkin säälittävä hahmo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku tuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku tuli

Vieras
katoin sen ohjelman tossa äsken, kun Rouva muutti Amerikkaan.
Hirveän huono itsetunto sillä ainakin on, kokoajan selvästi miettii mitä muut ajattelee ja miten ruma on.
Onkohan sen äiti joku suuruudenhullu, kun on Victoria annettu nimex, ja sitten on muijalla vieläkin traumat kun on olevinaan jotain, muttei kuitenkaan ole oikein mikään.
No, toivotaan sillekin jotain onnea elämään.

Harmittaa sellaisten ihmisten puolesta, jotka eivät kykene hyväksymään itseään sellaisena kuin on; virheineen ja vahvuuksineen. Koko ajan pitää ressata ja kyylätä itseään, rimmata sitä ja tuota kohtaa itsessään ja miettiä sitä, mitä muut minusta miettivät.

Hyvinvointi lähtee itsestä ja hyvästä itsetunnosta!

jalatSW_vi.jpg

joo mun täytyy sanoa että mä en sillai oo seurannu victorian haastatteluja tms,yleensä vaan kuvia nähny mutta tää ohjelma ei kyllä kovin fiksua kuvaa kyseisestä ihmisestä antanu,vähän blondi :D mut miks ihmeessä se heitteli niitten lasten kanssa korkkarit jalassa palloa? victoria tuskin painiskelee ja temmeltää omien lastensa kanssa,mut eiks sen nimi ollu spaissareissaki posh :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielipide:
Harmittaa sellaisten ihmisten puolesta, jotka eivät kykene hyväksymään itseään sellaisena kuin on; virheineen ja vahvuuksineen. Koko ajan pitää ressata ja kyylätä itseään, rimmata sitä ja tuota kohtaa itsessään ja miettiä sitä, mitä muut minusta miettivät.

Hyvinvointi lähtee itsestä ja hyvästä itsetunnosta!

Totta turiset!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä näin tän kuvan ja mun jakeluun ei mee että jos sillä kerran oikeesti on tollaset jalat,ja vielä ihmettelen et miten ne on tullu tollaseks ni miks sitte toisissa kuvissa sillä on minihameita ja jalat on ihan normit???

Amerikasta kuuluu kummia. Langanlaihan Victoria Beckhamin kerrotaan muuntuvan tv-rooliansa varten ylipainoiseksi.

Victoria esiintyy Ruma Betty -sarjan roolissa omana itsenään - mutta useita kymmeniä kiloja lihavampana. Victoria ei kuitenkaan aio lihottaa itseään oikeasti vaan tulee käyttämään roolisuorituksessaan niin sanottua läskipukua. Rouva Beckham näyttelee sarjassa morsiusneitoa.

- Kaikki hääkohtauksessa mukana olevat odottavat paikalle hoikkaa, kaunista Poshia, mutta järkyttyvät pahasti, kun huomaavat hänen keränneen kiloja syödessään lohdutukseksi amerikkalaista roskaruokaa, ABC-televisioyhtiöstä kerrotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mä näin tän kuvan ja mun jakeluun ei mee että jos sillä kerran oikeesti on tollaset jalat,ja vielä ihmettelen et miten ne on tullu tollaseks ni miks sitte toisissa kuvissa sillä on minihameita ja jalat on ihan normit???

Kuvankäsittelyohjelmilla saa varmasti tehtyä parempia kuvia.

Yhteistyössä