On siinä rinnoilla kokoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
aidoiltahan nuo näyttävät, joten minkäs teet. itsellä jos olis niin en sen takia kävis kyllä pienentämässäkään et jotain muuta ne häiritsis..vaikka en kyllä tuommoisia kuviakaan kehtaisi mihkään laittaa...:D
mutta siis esim uimarannalla bikineissä, voi voi jos jotain häiritsis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aidoiltahan nuo näyttävät, joten minkäs teet. itsellä jos olis niin en sen takia kävis kyllä pienentämässäkään et jotain muuta ne häiritsis..vaikka en kyllä tuommoisia kuviakaan kehtaisi mihkään laittaa...:D

Mä haluaisin pienennysleikkaukseen, koska mua itseäni häiritsee rintojeni koko.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No eihän tuo aitous häiritse, mutta kun laittaa tuollaisia tissipaitakuvia ihan itseään esitelläkseen... vai miksköhän kaikki kuvat on lähes samanlaisia...? :whistle: :D

Eikös pullukoilla nyt aina ole tisseissä ainaki ton verran kokoa? Jos pienemmät on, niin siihen sitä kiinnittääki huomion.
Jos olis kiinteät kannattaisi esitellä. Ite olen hoikka ja rinnat 75f ja en silti kehtais niitä esitellä

Yhteistyössä