On sitä 'ennen vanhaankin' osattu tehdä nimihirviöitä..

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Toi Orvokki on aika kaamea, meiltä ois molemmilta puolilta sukurasitteena mut ei tullut tytöstä Orvokkia ei :D

Heidi peppi sen sijaan on ihan söpönen :heart:

Pakko vielä kertoo että mun kolmas nimi on Lemmikki, siis wtf?! :laugh:

Lemmikki :D No ajattele niin, että mahdat olla kovin rakastettu! :heart:

Heh, tai sit se on vaan jotain hyvittelyä... Toinen nimeni kun on Marina koska olin kuulemma ollut niin kova marisemaan vauvana :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Niin munkin mielestä. Äiti kertoi, että Heidi tulee isäni lapsena kuolleen pikkusiskon mukaan, Peppi taas siitä, että äitini rakastaa vielä nykypäivänäkin yli kaiken Peppi Pitkätossua ( :laugh: ) ja Orvokki tosiaan oli mummuni nimi.. :xmas:
Nykyaikana sä oisitkin Peppi ja broidis Eemeli. =) Tunnen yhden tällaisen sisarusparin...

Mun mielestä se on ihanaa kun lasten toiset nimet on jotain tosi merkityksellisiä olleet antajilleen.Meillä ei ole kuin esikoisella suvussa kulkeva nimi eikä sekään mikään erikoinen tai outo.Miehellä on tosi perinteinen oikein suomi-nimi ja mun etunimi taas on ihan perus kasarikamaa.En siis tykkää nimestäni ja toivoin koko pienen ikäni,että mun isä olis sittenkin voittanut nimiasiassa kädenväännnön ja musta olisi tehty Johanna. :D

Huolimatta siitä, että mun nimi sanotaan joka paikassa väärin, ja saan tavata sitä virastoissa ja selittää alkuperää, mä kyllä pidän nimestäni, vaikka erikoinen onkin :)

Yhteistyössä