On tää laihduttaminen sit outoo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kinuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kinuski

Vieras
Rekisteröidyin tänään kiloklubiin, ja olen orjallisesti merkinnyt sinne kaikki mitä olen syönyt. Mutta mun pitäis syödä enemmän :o. Väkisellä oon yrittäny tässä jotain pupeltaa että tulis täyteen toi energiasuositus. Ja mä olen tänään syönyt vielä normaalia rasvaisempaa koska oltiin järvenjäällä ja grillattiin makkaraa. On tää laihduttaminen outoo hommaa jos pitää koko ajan olla ähkyssä :D. Ja kun arki alkaa niin on vielä vaikeempaa, koska en ehdi töissä syödä.

samoin liityin kans kiloklubiin ja oon vähän pihalla vielä. mut oon merkkaillu sinne ruokia, liikuntaa.. onks se se vasen yläkulma missä lukee se ENERGIALASKELMA josta seurataan paljonko "puuttuu"?

t. tyhmä

Alkuperäinen kirjoittaja fat:
samoin liityin kans kiloklubiin ja oon vähän pihalla vielä. mut oon merkkaillu sinne ruokia, liikuntaa.. onks se se vasen yläkulma missä lukee se ENERGIALASKELMA josta seurataan paljonko "puuttuu"?

t. tyhmä

Juu siellä vasemmassa yläkulmassa on lukemat joita seurataan. Päivän toteutunut energiavaje pitäisi olla sama kuin mitä suosittelevat niin painonpudotus sujuisi järkevää tahtia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:

t. tyhmä

Juu siellä vasemmassa yläkulmassa on lukemat joita seurataan. Päivän toteutunut energiavaje pitäisi olla sama kuin mitä suosittelevat niin painonpudotus sujuisi järkevää tahtia.

ok! Kiittiós

t. tyhmä

ok! Kiittiós
Mä aloitin Kiloklubissa 5 vkoa sitten, 4 kg lähtenyt eli hitaasti mutta varmasti.

Kyllä silla Kiloklubilla kilot lähtee, pitää vaan jaksaa niitä syömisiä seurata. Mutta kun kaikki karkit ja pullat on niin hyviä...
Kalorimäärän kun jakaa 60, niin saa paikkareiden vastaavan pistemäärän selville. Minä ainakin saan Kiloklubissa syödä enemmän kuin paikkareissa, niiden pisteiden mukaan kun eli, tuli varmaan syötyä liian vähän ja sen takia ei aina oikein laihtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ao:
Kyllä silla Kiloklubilla kilot lähtee, pitää vaan jaksaa niitä syömisiä seurata. Mutta kun kaikki karkit ja pullat on niin hyviä...
Kalorimäärän kun jakaa 60, niin saa paikkareiden vastaavan pistemäärän selville. Minä ainakin saan Kiloklubissa syödä enemmän kuin paikkareissa, niiden pisteiden mukaan kun eli, tuli varmaan syötyä liian vähän ja sen takia ei aina oikein laihtunut.

juu paikkareilla oli aika vähästä se syöminen!

No tänään mä olen syönyt aamulla 2 ruisleipää kurkulla ja margariinilla, activia jukurtin ja kahvia rasvattomalla maidolla (yleensä en syö aamuisin mitään muuta kuin ton activian ja kahvia)
Päivällä söin 3 grillimakkaraa. Illalla 3 karjalanpiirakkaa margariinilla ja kurkulla. Ja pitkin päivää kahvia, kahvia ja lisää kahvia.
Yleensä siis en syö aamulla, syön 1 lämpöisen ruuan (ihan normi kotiruokaa ja salaattia) ja sit vielä illemmalla pari leipää ja hedelmiä. En syö paljon karkkia tai muuta makeeta, kuin harvoin.
Eli on mulle paljon kun täytyy saada tuo tietty määrä. Siksi siis en ole laihtunutkaan aiemmin. Mä en liho helposti, mutta raskaudesta jäi ihan liikaa kiloja ja ne tuntuu olevan tosi tiukassa. Jospa nyt tälleen sais ne pois lopullisesti :).

No missä kasvikset ja hedelmät? Niiden syöminen ja kaiken a ja o kun haluaa laihtua.
Missään nimessä jogurtti ja kahvi ei riitä aamiaiseksi. Sen ja lounaan pitää olla yhteensä suuri osa päivän syömisistä, jotta ei tule syötyä illalla liikaa.

No huh huh, etpä tosiaan ole juuri syönyt... määrä vähäinen, mutta rasvaa! Siis makkaraa ja karjalanpiirakoita, varmasti rasvan osuus tänään sun syömisistäs on valtaisa!

Sietäisi opetella paljon järevämpi tapa syödä. Useammin, mutta esim. kuitupitoista, hedelmiä, kasviksia...

No missä kasvikset ja hedelmät? Niiden syöminen ja kaiken a ja o kun haluaa laihtua.
Missään nimessä jogurtti ja kahvi ei riitä aamiaiseksi. Sen ja lounaan pitää olla yhteensä suuri osa päivän syömisistä, jotta ei tule syötyä illalla liikaa.

No niimpä, mutta siks mä just rekisteröidyin tuonne, et oppisin syömään oikein. Ja tänään oli siitä poikkeuksellinen toi mun "lounas" kun söin vaan tota makkaraa, mutta normaalisti syön siis ihan oikeeta ruokaa ja salaattia. Hedelmiäkään en tänään syönyt, kun lapset söi ne kaikki, enkä tänään käynyt kaupassa. Mä vaan en osaa syödä aamulla, toi activia-jukurtti on pakollinen, koska mun vatsa ei toimi muuten. Ja syön ensimmäisen ruokani aina vasta klo 16 aikaan (paitsi iltavuoroviikolla aiemmin)

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:

No niimpä, mutta siks mä just rekisteröidyin tuonne, et oppisin syömään oikein. Ja tänään oli siitä poikkeuksellinen toi mun "lounas" kun söin vaan tota makkaraa, mutta normaalisti syön siis ihan oikeeta ruokaa ja salaattia. Hedelmiäkään en tänään syönyt, kun lapset söi ne kaikki, enkä tänään käynyt kaupassa. Mä vaan en osaa syödä aamulla, toi activia-jukurtti on pakollinen, koska mun vatsa ei toimi muuten. Ja syön ensimmäisen ruokani aina vasta klo 16 aikaan (paitsi iltavuoroviikolla aiemmin)

muista syödä 3-4 tunnin välein!