Sen jo tiesin, että Frederik on tulossa 6.11, mutta kyllä repesin nauramaan kun tänään luin paikallislehdestä, että perjantaina täällä esiintyy Aarne Tenkanen. 

Tosi ihania miehiä. :xmas:
Tosi ihania miehiä. :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22327501:Hemaisevan seksikäs pörröpää...... *alkaa hoilaamaan*
Joo ja "meillä" esiintyy ens perjantaina M.A. Numminen![]()
Ei koppa kaljaakaan sua korvaaaaaaaaa..... :heart: Rakkaudentunnustusta suoraan suomalaisen miehen sydämestä!No sama rupes soimaan mun pääs kun näin sen ilmootuksen...
Kyllä mä ihan uteliaisuuttani menisin Reetua katsomaan =)
Mä en voi sietää Nummista...
Mä en voi sietää Nummista...
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22327539:Ei koppa kaljaakaan sua korvaaaaaaaaa..... :heart: Rakkaudentunnustusta suoraan suomalaisen miehen sydämestä!
No arvaappa voinko mie... Ja "joudun" olee töissä sillon... Onneks olen siellä omalla pikkupuolellani joten en paljon sitä kuule...![]()
Mulla nousi jo lapsena karvat pystyyn siitä määkimisestä. En siis ole koskaan kuunnellut näitä Nummisen lastenlauluja. Hyviä biisejä sillä varmasti on (kuten Minä soitan harmonikkaa), mutta mun tärykalvot ei kestä sitä lammasta.
Just sillä!! Aarne saa kyllä naisen tuntemaan olonsa prinsessaksi :saint:Ja sillä ihanalla äänellä laulettuna... :heart: