On taas pitkästä aikaa paskinta paskaa FB:ssä tämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "noniin"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"noniin"

Vieras
Jossain juuri nyt hoitaja saa haukut,koska hän tuo lääkkeet vähän myöhässä. Samalla kun hänellä on hirveä pissahätä,koska hänellä ei ole ollut aikaa käydä vessassa,nälkä koska hänellä ei ole ollut aikaa pitää taukoa. Hän kaipaa perhettään samaan aikaan kun pitää huolta sinun perheenjäsenestäsi.Sen hetken kun kestää lukea tätä, ...pelastaa..hoitajan ihmisarvoa.Kopioi tämä jos tunnet hoitajan tai arvostat hoitajaa.

Samanlaisen valitusvirren vois kirjoittaa opettaja, kaupankassa, siivooja, kotiäiti (sellainenpa taisi joskus ollakin, supernolo), bussikuski, lääkäri tai vaikka kuka.

Niinpä niin, missään en ole nähnyt niin negatiivista ihmisryhmittymää kun suuri osa lähihoitajista vanhainkodeilla. Huh huh.
Itse työskentelen hoitoalalla lähärinä ja toisena ammattina olen maatalouslomittaja.
Niistä kahdesta ammatista ei voi puhua samana päivänä. Maatilalliset vaan ei valita.
Muakin ärsytti tuo valitus/marttyyrivirsi.

Minua taas ihmetyttää edelleen ihmiset jotka viitsii ärsyyntyä f.book tilapäivityksistä :D Minä päivitän tilaani n. kerran viikossa. Joskus se on joku "ärsyttävä" kiertojuttu, toisinaan jotain muuta. Ystävieni tilapäivitykset eivät ole koskaan saaneet minua ärsyyntymään kuitenkaan. Kirjoittakoon sitten lapsistaa, pomostaan, työstään, ruoanlaitosta, siivoamisesta, vessassa käymisestä tai ihan mistä tahansa muusta :D
Joskus on päivityksiä joita en ymmärrä. Esim. jollakin tavalla rasistisia tms. mutta sitten vaan jätän kyseisen jutun huomioimatta :)

Tuo teksti tuntuu lähinnä irvokkaalta näin aikasin aamulla. Aika harvassa paikassa lähäreillä ainakaan on öisin niin kiire, ettei muka syömään tai vessaan kerkeä :kieh:

Ihme jeesustelua.

Mä en ymmättä miten veskissä ei ehi käymään. Oikeesti, siellä menee se 10 sekuntia että saa pissattua. Jos on tehokas. Voihan sinne jäädä istuskelemaan ja laskemaan laattoja....

Ihan oikeasti, joissain töissä ei ehdi kusella edes käymään. Mullakin meni eilen työaika puoli tuntia yli vaikka odotin sen muutaman tunnin vessahätäni kanssa kotiin asti.

[QUOTE="aapee";22377869]Mä väitän että se on ihan omaa tyhmyyttä, marttyyriutta ja munattomuutta ettei käy vessassa tuntikausiin vaikka olis hätä.[/QUOTE]

Ota kahvia ja rauhotu vähän.

[QUOTE="aapee";22377869]Mä väitän että se on ihan omaa tyhmyyttä, marttyyriutta ja munattomuutta ettei käy vessassa tuntikausiin vaikka olis hätä.[/QUOTE]

No jos sä oot vaikka kaupan kassa, vessa on takahuoneessa. Jonossa on jatkuvasti, tauotta, vähintään 15 ihmistä. Kokeile ihan huvin vuoksi millaista palautetta saat kun lähdet siitä vessaan ja jätät asiakkaat siihen jonottamaan. Harvalta asiakkaalta löytyy ymmärrystä vaikka kertoisitkin että pakko päästä pikaisesti pissalle. Kokemusta on.

No kaupankassana mulla ei oo tollasia ongelmia...
Mulla on lakisääteiset tauot IHAN AINA!
Olenkin isossa kaupassa töissä.
Mutta todellakin tiedän, että monessa sairaalassa/vanhainkodissa hoitajilla on tollaset olot.

Alkuperäinen kirjoittaja ei lähäri mut;22377884:
No jos sä oot vaikka kaupan kassa, vessa on takahuoneessa. Jonossa on jatkuvasti, tauotta, vähintään 15 ihmistä. Kokeile ihan huvin vuoksi millaista palautetta saat kun lähdet siitä vessaan ja jätät asiakkaat siihen jonottamaan. Harvalta asiakkaalta löytyy ymmärrystä vaikka kertoisitkin että pakko päästä pikaisesti pissalle. Kokemusta on.

Oon ollut parissakin kaupassa kassalla ja kylläpä vaan on vessaan päässyt tarvittaessa... Ihan turha ihmisten valittaa huonoista työolosuhteista jos ei sen vertaa pidä omista oikeuksistaan kiinni että menee vessaan kun on hätä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei lähäri mut;22377884:

Vessaan on kyllä kassalta vaikea päästä. MEillä pitää soittaa kassatoimistoon ja ilmoittaa, että menee vessaan,
Ja jos on jonoja, niin ei todellakaan saa lähteä. Ja jos on ihan pakko päästä, niin joku tulee toimistosta paikkaamaan sua siksi aikaa...
Jos kassalta vois vaan poistua, niin ne lusmukassathan lähtis ainakun jonot tulee...

Yhteistyössä