ON tämä pyykkimäärä jotain ihan älytöntä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MintunKukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MintunKukka

Vieras
Meillä on 7 henkinen perhe ja lapset pieniä. Pyykkiä pesen pari koneellista päivässä. Alkaa ärsyttää tämä pyykki shou ku joudun ihan yksin siittä huolehtii.
olen monesti miettiny et mitä se on vielä isommissa perheissä.
Joka päivä on pakko laittaa ne pyykit muuten koko homma räjähtää käsiin.
huokaus. pakko valittaa mut eikait se auta ko taas läht viikkaamaan.
Tää on tätä äidin varjopuolia.

ja lapsiakin voi värvätä ripustushommiin ja lajitteluun. mulla kans päävastuu pyykistä, meitä 5, mies kyllä pese omansa, mutta mä kaikki muut. oon yrittänyt lapsia mukaan, isommat tekevät pientä palkkaa vastaan, nuorin pelkästä innosta! ;-)

meitä 5, lapset myös pieniä joten voin vain kuvitella.. kyllästynyt pikkuhiljaa tuohon ainaiseen ripustamiseen joten kuivausrummun meinaan hommata.

Meille tuli kuivuri jo onneksi toisen lapsen kohdalla, en tulisi toimeen ilman sitä!!! Toki nytkin vielä jää jäljelle se ainainen viikkaaminen... välillä kun ei ehdi sitä tekemään, niin tuolla odottaa röykkiössä kolme isoa koneellista viikatavaa :ashamed:

Meitä 8. Ja voin tunnustaa että ei kovin hyvin hallinnassa tuo pyykkihomma. Nyt taas kaatui niskaan kun oltiin koko porukalla viikko mökillä missä ei pesukonetta. Että voitte vaan kuvitella sen pyykkimäärän (varmaan n 20 koneellista lähellä) ja kun tulee ne normaali pyykit kans siihen päälle. Ennen reissua kyl sain jo aika hyvin pyykkikorin tyhjäksi mut eipä näy enää. Ja viikon päästä pitäs lähteä uudestaan.
Mutta se on tosi että jos ei sitä kahta kolmea koneellista pese joka päivä niin menee sit päiviä et saa taas ajan tasalle homman.

meillä on kuivausrumpu ja kaappi. Ja molemmat kyllä ehdottomia. Kaappiin kerään sellaset mitä en rumpuun laita ja jos tulee tarpeeksi niin laitan kaapinkin päälle. Muuten jätän vain oven auki niin kuivuu itestään.

Yhteistyössä