On toi kela yksi kiva paikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai niin juu, valita vaan viimiseen asti. Mulle tuli aikoinaan asumistukea (tms.) takaisin maksettavaksi, alkuperäinen summa mitä perivät oli 2400e. Tein valituksen ja summa putosi valituksen jälkeen 1900 euroon. Valitin vielä tästäkin, ja summa tippui edelleen, loppusummaksi jäi 1300e. Siitäkin vielä valitin, mutta enää ei mennyt läpi :whistle:
Mutta, jatkossa siis kaikista papereista yms. kuittaus.

Sipuli, toki kannattaa valittaa, mutta voitko voittaa on toinen asia. Sikisi alkaisin itse varustautua takaisinmaksuun.
Ego, onneksi varmaan tarvitaan asiakkaan lupa takaisinmaksuun tuista, mutta Kelalla varmaan aina joku konsti ilmoittaa perinnästä ja saada lupa.

Vali vali vali... Kyllä työsskäyvät ihmiset on oikeutettuja tiettyihin tukiin ja joutuvat asioimaan Kelan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Taivaasta ei sada rahaa. :
Sipuli, toki kannattaa valittaa, mutta voitko voittaa on toinen asia. Sikisi alkaisin itse varustautua takaisinmaksuun.
Ego, onneksi varmaan tarvitaan asiakkaan lupa takaisinmaksuun tuista, mutta Kelalla varmaan aina joku konsti ilmoittaa perinnästä ja saada lupa.

Vali vali vali... Kyllä työsskäyvät ihmiset on oikeutettuja tiettyihin tukiin ja joutuvat asioimaan Kelan kanssa.

Ei jaksa näin perjantaina jatkaa aiheesta jotenka mun puolelta piste ja aamen. Eiku toisinpäin. :D

Ei tuo mielestäni nyt niin epäoikeudenmukaista ole, että joutuu maksamaan takaisin rahoja, jotka eivät itselle kuulu. Toki pitää olla niin, että noin ison summan saa maksaa erissä pois. Mutta jos summa kerran on iso niin kyllä silloin luulisi myös huomanneen, että on saanut ylimääräistä rahaa, johon ei ole oikeutettu...

On se vaan jännä miten just tällaiset avustuksilla elävät "eivät huomaa" että tilille tupsahti enemmän kuin olisi pitänyt. Joko avustukset ovat liian suuria tai sitten vastaanottajilla on jonkinasteinen laskuhäiriö :D

Uusimmat

Yhteistyössä