on tuo munki mies yks peijoona aina välillä..

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
eilen, kun mulla siis alko ihan täysillä itkettään, yks ihan toope asia..sellanen rakkaus juttu harry potter kirjoista..no siis kuitenki, itkin ihan täysillä :o :ashamed: :ashamed: se vaan tuntu eilen niin koskettavalta ja surulliselta.. no mitä mies tekee?!! kysyy että "no mikä on?"..mie sit kerron siinä itkun seassa sen jutun..ni ukko perkele alkaa nauraan!!!???!!! :o :ashamed: nyt se naurattaa jo itteäki.. mutta siis MIKÄ ihmeen kohtaus mulle oikeen tuli?! siitä itkusta ei vaan meinannu tulla loppua, ja kaikki vain sen rakkaus jutun takia!!!

ja oon siis raskaana, mutta mulla ei KOSKAAN oo tullu tuollasta ihan hysteeristä itku parku kohtausta, jonkun epätodellisen rakkaustarinan takia!! oonkohan mä menettämässä sen viimesenki järjen rippeen.. :| :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Oon tän kertonu joskus jossain toisessa aloituksessa mutta mie itkin siinä purkkamainoksessa missä on niitä käveleviä hampaita... Hammasparkoja kohdeltiin huonosti :'(

:laugh: Mä porasin jotain ohjelmaa jossa leijona mettästi. Nii surkutti niitä saalisparkoja :/

no mä itken kaikkea mahdollista, vaikka en ole raskaana ollut viimeiseen 14 vuoteen:)
viimeksi eilen illalla kun katottiin tytön kans dvd:ltä "Kuokkavieras" komediaa...

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Oon tän kertonu joskus jossain toisessa aloituksessa mutta mie itkin siinä purkkamainoksessa missä on niitä käveleviä hampaita... Hammasparkoja kohdeltiin huonosti :'(

:laugh: Mä porasin jotain ohjelmaa jossa leijona mettästi. Nii surkutti niitä saalisparkoja :/

Joo! "No nyt se syö sen pienen jäniksen!" :'(

:laugh:

Yhteistyössä