on vaan niin surullien olo ja itkettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tirppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tirppa

Vieras
miehellä on 3 sisarusta ja yhdellä näistä lapsia.

Näistä lapsista miehen sisar julkaisee kuvia ja on niin että tädin mussukat ja muute nkin tuntuu että nämä ovat ylitse meidän.

Veljistään tämä nainen on julkaissut kuvia fb:ssä ,mutta miestä ei niissä kuvissa ole.

Muutenkin tuntuu että meidän lapset ovat toissijaisia..

Mitään riitaa ei pitäisi olla ja ovat muutenkin hyvissä väleissä..

pikku juttu mutta nyt vaan harmittaa ja itkettää

Ootteko vähemmän tekemisissä heidän kanssaan kuin muut sisarukset?
Muakin hieman ihmetyttää ja v*tuttaakin, kun veljeni kodissa on esillä paljon hänen avovaimonsa sisarusten lapsista kuvia, mutta mun lapsista ei ainuttakaan. Ja ollaan kuitenkin annettu ihan kuvaamossa otettuja kuvia heille ym.
Mut ei väkisin jos ei kiinnosta :(

Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:
Ootteko vähemmän tekemisissä heidän kanssaan kuin muut sisarukset?
Muakin hieman ihmetyttää ja v*tuttaakin, kun veljeni kodissa on esillä paljon hänen avovaimonsa sisarusten lapsista kuvia, mutta mun lapsista ei ainuttakaan. Ja ollaan kuitenkin annettu ihan kuvaamossa otettuja kuvia heille ym.
Mut ei väkisin jos ei kiinnosta :(

ollaan kyllä joo

ei nyt enää niin harmita mutta paha mieli kyllä tuli tuosta tädin mussukat tekstistä

jotenkin tuntuu että meidän lapset ei sitten ole niitä tärkeitä...joo,on mulla pienet murheet ja liikaa aikaa ajatella niitä

Onko ne "tädin mussukat" siskon lapsia tälle tädille? Silloin voi olla luontaisempaa julkistaa kuvia ja "omia" lapsia, kun lasten äiti on oma sisko. Veljen vaimoon ei välttämättä ole kuitenkaan ihan niin läheiset välit kuin omaan siskoon, vaikka tämä veljen vaimokin olisi ihan läheinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ömp:
Onko ne "tädin mussukat" siskon lapsia tälle tädille? Silloin voi olla luontaisempaa julkistaa kuvia ja "omia" lapsia, kun lasten äiti on oma sisko. Veljen vaimoon ei välttämättä ole kuitenkaan ihan niin läheiset välit kuin omaan siskoon, vaikka tämä veljen vaimokin olisi ihan läheinen.

ei vaan veljen lapsia myöskin.Tosin toinen näistä ei edes ole miehen veljen lapsi vaan avon edellisestä liitosta.

Yhteistyössä