On varmaan harvinaisen tyhmä lahja..

Valon kantaja

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 690
0
36
Sisko täyttää pian 17v ja mä olen suunnitellu tekeväni lyijykynä työn jossa olis 2 tyttöä kulkemassa kaukaisuuteen ( Tarvisko kumminkin olla 3, kun meitäkin on 3) Ja kirjottaisin siihen päälle kauniisti tehosekottimen biisin hetken tie on kevyt sanat.

Sisko kyllä tietää, et se on "meidän" biisi. Jotain muutakin on kyllä keksittävä, jotain punkkiin liittyvää.. Mitä!!? :o

Jos sä oot hyvä piirtään niin mikäs siinä :D jos mä tekisin mun siskolle niin se varmaan naurais mut pihalle :saint: en osaa nimittäin oikein kovin hyvin piirtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Jos sä oot hyvä piirtään niin mikäs siinä :D jos mä tekisin mun siskolle niin se varmaan naurais mut pihalle :saint: en osaa nimittäin oikein kovin hyvin piirtää.

En mäkään omasta mielestäni oo. Harrastanu oon kumminkin sen verran kauan, et pakkokin on taito vähän karttua..

Mut mitä ihmettä mä siihen muuta keksin. Niin ja kehyksiin pistän sen kuvan..Nekin tarvii vaan "ruunata"eka.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
3 tai 2 tyttöä sen mukaan, onko toi biisi teidän kahden vai teidän kolmen biisi...

On se meidän kahden, mutta kyllä se keskimmäinenkin niin tiivisti siihen kuuluu, et taidan kumminkin siihen 3 pistää. Katotaan sitten viel, et mitä siihen paperille sitten oikeesti ilmestyy. :)

Yhteistyössä