Ongelma kerrakseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väritön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väritön

Vieras
Mitä teen? Mulla on halu pitää koti siistinä mutta monen lapsen kanssa se ei tahdo onnistua kun tilaa on liian vähän ja lapset sotkee koko ajan. Välillä tuntuu etten kestä katsoa sitä sotkua. Siivoan jatkuvasti ja keräilen tavaroita. Välillä yritän olla katsomatta sotkua ja välillä yritän saada muun perheen aktivoitumaan. Mutta kaikki on tottuneet siihen että minä en jaksa kauaa katsella sotkua ja jos ei muita ole paikalla, siivoan itse, tai jos muut on vastahankaisia.

No nyt tekis mieli ottaa itelle ihan oma kämppä. Varaa ei kyllä ole. Kun vaan sais edes ihan pikkusen yksiön tai kaksion, minkä saisin laittaa ihan omalla tavallani, ilman että kukaan tulisi sinne sotkemaan. Voisin käydä välillä siellä sitten rentoutumassa välillä.

Onks tää ihan hullu ajatus? Oonks mä itsekäs vai saamaton ja laiksa kun en saa koko muuta jengiä tomimaan?

Mut mä haluuun sen oman pienen siistin paikan.

Relaa,samat tunteet tiälläkin mut ei ne lapse loppuelämää sotke,tää on vaan tää vaihe!Koita kestää.Mie kerkee muuta ku siivota,pojat kohta 12vee ja 1.5vee sekä ukko ja koira :70neliöö josta saunatilat vie suurimman osan...Törkeen paljon liikaa tavaraa,mut varastoimalla siitäkin selvii :D .En miekään saa muuta "jengiä"toimimaan,isäntä auttaa jtnki mut pennut vaan sotkee kavereineen ja koiruus....

Mulla oli ihan samanlainen ongelma aikoinaan. Nyt kun lapset on jo omillaan, saan olla tässä siistissä kämpässä. Olenko onnellinen? Onnellisempi olin silloin, näin jälkeenpäin ajatellen...

Alkuperäinen kirjoittaja väritön:
Mitä teen? Mulla on halu pitää koti siistinä mutta monen lapsen kanssa se ei tahdo onnistua kun tilaa on liian vähän ja lapset sotkee koko ajan. Välillä tuntuu etten kestä katsoa sitä sotkua. Siivoan jatkuvasti ja keräilen tavaroita. Välillä yritän olla katsomatta sotkua ja välillä yritän saada muun perheen aktivoitumaan. Mutta kaikki on tottuneet siihen että minä en jaksa kauaa katsella sotkua ja jos ei muita ole paikalla, siivoan itse, tai jos muut on vastahankaisia.

No nyt tekis mieli ottaa itelle ihan oma kämppä. Varaa ei kyllä ole. Kun vaan sais edes ihan pikkusen yksiön tai kaksion, minkä saisin laittaa ihan omalla tavallani, ilman että kukaan tulisi sinne sotkemaan. Voisin käydä välillä siellä sitten rentoutumassa välillä.

Onks tää ihan hullu ajatus? Oonks mä itsekäs vai saamaton ja laiksa kun en saa koko muuta jengiä tomimaan?

Mut mä haluuun sen oman pienen siistin paikan.

Minusta tuntuisi kyllä oudolta lähteä aika ajoin johonkin toiseen kämppään viettämään aikaa. Mahtaisi tuntua muusta perheestä aika ikävältä tuollainen. Onnistuisiko mieluummin että rajaisit jonkun huoneen teiltä kotoa lapsilta kielletyksi ja sotkuvapaaksi alueeksi? Esim. vanhempien makuuhuoneen? Joku huone, jonne lapsilla ei ole mitään asiaa, ja johon ei kanneta leluja. Voisit käydä siellä rentoutumassa välillä.

Yhteistyössä