ongelma:kiroilu,sekä minun että lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mrs lady
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mrs lady

Vieras
minä kiroilen välillä koska etenkin isompi lapsi on niin haastava että hermot menee, en siis pysty hillitsee aina kielenkäyttöä koska turhaudun siihen että elämä on vaikeaa päivästä toiseen ja neurologin mukaan ei paljoo oo lähiaikoina helpottamassa.

lapsi 8,5vuotias poika kiroilee huvikseen/ärsyttääkseen.. joka päivä monta monta kertaa. esim ku pelaa niin kuuluu fuck fuck hehhehhe fuck.

mä en jaksa sitä kuunnella, mutta toisaalta jos mä itse kiroan edes kerran kuussa...ei se lopukkaan(mutta mä en pysty siihen koska suoraans anottuna tuon ison lapsen käytös vituttaa) koko elämä pitää suunnitella tämän lapsen mnukaan,tarkottaen ennakointia ennakointia ennakointia. jos tarv ii kaupasta jotain täytyy miettiä että kannattaako sen takia lähtee kauppaan ja ottaa riskiä että lapsi flippaa siellä ja sitten pidän kiinni siitä jossain leipäosastolla kun lapsi lyö puree,potkii ja kaikki kaupan eukot tulee katto että herranjestas mitä tuo akka tekee tuolle lapselle!! :kieh:

toki kun järjestän asioita niin että menen mielummin yksin kauppaan en kerro lapselle että miksi menen yksin,korkeintaan olen joskus sanonut että en tällä kertaa ota mukaan sinua koska viimeksi käyttäydyit huonosti.

eli millä kiroilu loppumaan adhd lapselta... jolla epäilen olevan kyllä muutakin ongelmaa..

Yhteistyössä