Ongelma silmälasien kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hattivatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hattivatti

Vieras
Ostin tuossa lauantaina uudet silmälasit. Liike on nyt sitten tämän viikon kiinni kun lomailevat ja avaavat uudelleen 11.3. eli ens viikon tiistaina. Sanoivat että saisin ne 11.-12.3.

Mulla meni nyt sitten aamulla nykyset lasit rikki (prkl) eli pitäs vähän nopeemmin saada uudet! Voiko ton lauantaisen kaupan perua mitenkään? Ei mulla kauheen huono näköö oo mut ajokortissakin mainitaan että lasit pitää olla eli en uskalla ilman ajella kun joka nurkan takana on poliisit. Asiat pitäs kuitenkin saada hoidettua ja töissä käytyä. Voinko käydä toisessa liikkeessä hakemassa lasit vai mitä hittoa mä teen???

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti:
Ostin tuossa lauantaina uudet silmälasit. Liike on nyt sitten tämän viikon kiinni kun lomailevat ja avaavat uudelleen 11.3. eli ens viikon tiistaina. Sanoivat että saisin ne 11.-12.3.

Mulla meni nyt sitten aamulla nykyset lasit rikki (prkl) eli pitäs vähän nopeemmin saada uudet! Voiko ton lauantaisen kaupan perua mitenkään? Ei mulla kauheen huono näköö oo mut ajokortissakin mainitaan että lasit pitää olla eli en uskalla ilman ajella kun joka nurkan takana on poliisit. Asiat pitäs kuitenkin saada hoidettua ja töissä käytyä. Voinko käydä toisessa liikkeessä hakemassa lasit vai mitä hittoa mä teen???

Harvemmin näin lyhyellä varoitusajalla saa kaupan peruttua, varsinkin jos toiselle osapuolelle on tullut kuluja. Helpointa on _aina_ ottaa heti yhteyttä kauppaan, kuin odotella täällä kommentteja. Puhelin heti pirisemään....

Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:

Harvemmin näin lyhyellä varoitusajalla saa kaupan peruttua, varsinkin jos toiselle osapuolelle on tullut kuluja. Helpointa on _aina_ ottaa heti yhteyttä kauppaan, kuin odotella täällä kommentteja. Puhelin heti pirisemään....

Se liike on nyt kiinni, ovat lomalla. Koitin kyllä soittaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Vaikee tilanne. Ei taida olla mahdollista purkaa kauppaa, kun lasit taitavat olla jo valmiina kun saat liikkeeseen yhteyden? En ole kyllä varma asiasta...

Samoilla linjoilla, mutta jos tilasit lasit la:na niin tuskin niitä silloin kuitenkaan on hiottu vaikka olisi liikkeessä ollut varastolinssejä. Uskoisin että jos riskin uskallat ottaa ja muualta hankkia lasit, niin jos sitten kun liike taas avautuu soitat sinne heti aamusta ja kerrot tilanteen niin on pieni mahdollisuus perua kauppa tai sitten ei. Jos eivät ole ennättäneet hiomaan.. Piilarit toinen vaihtoehto ja kolmas, et autoile.

Järkky kun tuli sekavaa tekstiä

Alkuperäinen kirjoittaja autan mielelläni:
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin:
Vaikee tilanne. Ei taida olla mahdollista purkaa kauppaa, kun lasit taitavat olla jo valmiina kun saat liikkeeseen yhteyden? En ole kyllä varma asiasta...

Samoilla linjoilla, mutta jos tilasit lasit la:na niin tuskin niitä silloin kuitenkaan on hiottu vaikka olisi liikkeessä ollut varastolinssejä. Uskoisin että jos riskin uskallat ottaa ja muualta hankkia lasit, niin jos sitten kun liike taas avautuu soitat sinne heti aamusta ja kerrot tilanteen niin on pieni mahdollisuus perua kauppa tai sitten ei. Jos eivät ole ennättäneet hiomaan.. Piilarit toinen vaihtoehto ja kolmas, et autoile.

Järkky kun tuli sekavaa tekstiä

Kävin lauantaina just ennen kun sulkivat, en jaksa uskoa että olisivat tehneet sillon niille mitään. Toisaalta mulla ei oo kyllä varaa kaksiin laseihin...

Autoilla on pakko kun ei täältä korvesta muuten mihinkään pääse, piilareita mun silmät ei kestä.

Mun mielestä ei nyt sen pelkän autoilun takia kannata kauppaa perua. Siis jos muuten pärjäät ilman laseja.
On kyllä harvinaisen huonoa tuuria, jos poliisit just tällä viikolla pysäyttää ja tuohon asiaan tarttuu.
Multa ei ole koskaan tarkastettu laseja, vaikka kortissa maninta niistä on.
En tiedä, mutta luulis että selittämällä selviää ja ei siitä nyt ajokieltoon voi joutua.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mun mielestä ei nyt sen pelkän autoilun takia kannata kauppaa perua. Siis jos muuten pärjäät ilman laseja.
On kyllä harvinaisen huonoa tuuria, jos poliisit just tällä viikolla pysäyttää ja tuohon asiaan tarttuu.
En tiedä, mutta luulis että selittämällä selviää ja ei siitä nyt ajokieltoon voi joutua.

Joo, mutta pitäs torstaina lähtee pidemmälle ajoreissulle ja kyllä siinä siristellessä silmätkin rasittuu jos ilman laseja ajaa.

Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:

Joo, mutta pitäs torstaina lähtee pidemmälle ajoreissulle ja kyllä siinä siristellessä silmätkin rasittuu jos ilman laseja ajaa.

Sitten onkin asia ihan erikseen.
Sain vaan sen käsityksen, että saattaisit pärjätä ilman lasejakin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
poliisit jos tulee käniseen sanot että sulla on piilolinssit

Hattivatti, näet melko kehnosti mikäli kortissa on merkintä lasien käyttöpakosta. Hyvä hm, hlö joka ajaa laseitta on turvallisuusriski. Kuka haluaa että joku selittää poliisille, että oli piilarit vaikkei ollukkaan samaan aikaan kun on ajanut jonkun päälle. esim lapsesi?

Ei niitä laseja mssään Nissenillä valmiina ole omilla voimakkuuksilla. Linssit täytyy tilata ja hioa paikoilleen. Tod näk saisi lasit paljon myöhemmin kuin jo tilatut

En kyllä usko, että saat enää peruttua kauppaa. Ja saat lasit kuitenkin jo ensiviikolla, tuskin missään muussa liikkeessä paljon nopeampaan laseja saat. Nissenillä kestää ainakin pari viikkoa lasien valmistuminen, joten siitä tuskin on hyötyä.

Jos ei sulla ole kovin huono näkö, niin voitko yrittää irroittaa tuota haljennutta linssiä niin näkisit ainakin toisella? Tässä tapauksessa ei tuo haljennut linssi häiritsisi niin paljon näkemistä.

Eikö sulla ole piilareita käytössä, edes yhtä paria tällaista hätätapausta varten?

Yhteistyössä