ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onnistuin sekottamaan kuukautiskiertoni. Jelppikääs vähän.
Kuukautiset oli 15.-20.2. 15pv alotin e-pillerit ja sitten juteltii miehen kanssa,että ei sittenkään,saahan meille vauva tulla. Pari viikkoa olin niitä ehtinyt syödä ja lopetin ne 28.2.
29.päivä tulikin sitten jo taas vuoto jota kesti 4päivää,ihan suht runsas oli ja nyt siis mietinkin, jatkuuko mun kierto nyt näiden kakkos menkkojen mukaan..? kierto yleensä 35-36pv.
Eli sen ekan vuodon jälkeen ei ollut vissiin sitte ovulaatioo ollenkaan j seuraavan lasken noiden toisten perusteella niinkö? eli se olisi vasta äsken ollutko?

sekavaa :D liekö kukaan tajus..

no siis se tyhjennysvuotohan tulee kun lopettaa pillerit eli se on keinotekoinen mun voi olla et sulla saattaa mennä nyt se eka "luonnollinen" kierto vähän sekasin joten ei välttis oo saman mittanen ku luonnollisesti, siksihän sitä kai neuvotaan että ootat yhet luonnolliset menkat ennen ku alat yrittään et helpottuu se tähtääminen. mut siis voithan sie jo tästäki kierrosta tärpätä mut se vaan et ei oo välttis saman mittanen kierto ku sulla yleensä on. jos nyt tajusit tästä mun selityksestä mitään:) mulla oli kerran pilsujen lopettamisen jälkeen 3 kk tauko ennen ku ees tuli ekat luonnolliset menkat mut mulla toisaalta myös aina ollu tosi epäsäännöllinen kierto et liekö sillä osuutta asiaan.

jos uskot että olisi voinut tärpätä jo tässä kuussa, niin kannattaa varmaan laskea siitä kakkos kierron alusta se 35pv ja siten testailla jos ei menkkoja näy.

Yhteistyössä