Ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Majlis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Majlis

Vieras
Olen seurustellut mukavan miehen kanssa 4,5 kk ja kaikki menee varsin hyvin. Asumme samassa kaupungissa ja yövymme yhdessä - joka yö. Nyt tilanne on jotenkin vaikea: olemme molemmat aika vaativissa duuneissa ja tuo jatkuva ravaaminen toisen luona on alkanut tuntua raskaalta. Yhteenmuuttaminen on varmasti ratkaisu jossain vaiheessa, mutta ei ehkä ihan vielä. Olemme ostaneet kaikki tarvittavat asiat toistemme koteihin, meillä on vaatteita molemmissa paikoissa jne., mutta silti - olen ratketa väsymyksestä. Tuntuisi oudolta tässä vaiheessa jarrutella ja pitää omia koti-iltoja, koska me kuitenkin nukumme yöt yhdessä aina ja se on tärkeää. Tässä nyt tosiaan huolettaa se, että väsymykseni on niin iso, että äsken istuin toimiston naistenhuoneessa itkemässä ihan ilman syytä. Mikähän nyt neuvoksi?

Miksi olet väsynyt? Siksikö, että harrastatte seksiä kaiket yöt, etkä ehdi nukkua, vai siksi, että et osaa nukkua vieraassa (=miehesi) paikassa? Jos näistä kumpi tahansa on syy väsymykseesi, ei sinun auta muu kuin yrittää harrastaa seksiä ennen yötä tai jos syy on jälkimmäinen, aikaa myöten tottunet uudessakin paikassa yöpymiseen.

Jos taas tarkoitat väsymyksellä sitä, että haluat välillä myös omaa aikaa, niin sitten vain reilusti puhut asiasta miehesi kanssa ja vietät välillä omia koti-iltoja, sillä kyllä meistä suurin osa nimen omaan onnellisessakin suhteessa haluaa välillä myös omaakin aikaa.

Ei minusta se omien koti-iltojen pitäminen ole mitään suhteen jarruttelua ole sen kummemmin. Ei kai mikään ihme jos tuollainen tuntuu rankalta, reissaaminen on aina rankkaa. Kotona on ne omat hommansa kuitenkin. Voi vain kuvitella niitä avioerolapsia, jotka kulkevat kahden kodin väliä.

Mikä ettei voisi sopia vaikka että ollaan tämä ilta molemmat omassa kotona? ja nukkua sitä väsymystä pois ja ladata akkujaan.

Me ollaan seurusteltu toista vuotta ja varmasti ollaan yhteen muuttamassa. JOSKUS. Onhan aivan ihanaa nukkua toisen kainalossa mutta ei se meillä läheskään aina ole edes mahdollista, työmatkojen ym takia ja kotona on aina jotain hommaa. Ja joskus vaan haluaa olla yksin ja se pitää toiselle suoda. Minä ainakin tarvitsen omaa tilaa silloin tällöin.

Yhteistyössä