V
viviaaan
Vieras
Miksi mieheni ei puhu kuin kännissä? Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa? Olemme seurustelleet lähemmäs 8 kuukautta. Ei koskaan puhu tunteistaan, ei mistään mitä haluaa, selvinpäin. Vain kännissä. Kännissä hän oli kun lausui nuo maagiset sanat "rakastan sua", monestikin kännissä sanoo niin, mutta ei ikinä selvinpäin. Ei taida ymmärtää etteivät ne sanat merkitse mulle mitään, koska ne on lausuttu humalatilassa. En itsekään koskaan ole sanonut rakastavani, en edes kännissä, mutta usein sanon välittäväni hänestä eniten, että hän on tärkeä, ja pidän ihan älyttömästi...
Jos ei kohta ala puhetta kuulumaan, edes jonkinlaista, niin luulen että hän menettää mut. Tarvitsen miehen joka kertoo mitä tuntee, koska en jaksa elää tässä epävarmuudessa ja pelossa kaikenaikaa! Se on kamala tunne kun et oikeasti voi koskaan luottaa siihen että toinen oikeasti välittää. Sääli, koska olen itse niin älyttömän rakastunut mieheen ja pidän häntä unelmieni miehenä. En uskalla laittaa itseäni kokonaan likoon, koska pelkään etten saa vastarakkautta.
Jos ei kohta ala puhetta kuulumaan, edes jonkinlaista, niin luulen että hän menettää mut. Tarvitsen miehen joka kertoo mitä tuntee, koska en jaksa elää tässä epävarmuudessa ja pelossa kaikenaikaa! Se on kamala tunne kun et oikeasti voi koskaan luottaa siihen että toinen oikeasti välittää. Sääli, koska olen itse niin älyttömän rakastunut mieheen ja pidän häntä unelmieni miehenä. En uskalla laittaa itseäni kokonaan likoon, koska pelkään etten saa vastarakkautta.