ongelmako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viviaaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viviaaan

Vieras
Miksi mieheni ei puhu kuin kännissä? Mikä siinä on niin helvetin vaikeaa? Olemme seurustelleet lähemmäs 8 kuukautta. Ei koskaan puhu tunteistaan, ei mistään mitä haluaa, selvinpäin. Vain kännissä. Kännissä hän oli kun lausui nuo maagiset sanat "rakastan sua", monestikin kännissä sanoo niin, mutta ei ikinä selvinpäin. Ei taida ymmärtää etteivät ne sanat merkitse mulle mitään, koska ne on lausuttu humalatilassa. En itsekään koskaan ole sanonut rakastavani, en edes kännissä, mutta usein sanon välittäväni hänestä eniten, että hän on tärkeä, ja pidän ihan älyttömästi...

Jos ei kohta ala puhetta kuulumaan, edes jonkinlaista, niin luulen että hän menettää mut. Tarvitsen miehen joka kertoo mitä tuntee, koska en jaksa elää tässä epävarmuudessa ja pelossa kaikenaikaa! Se on kamala tunne kun et oikeasti voi koskaan luottaa siihen että toinen oikeasti välittää. Sääli, koska olen itse niin älyttömän rakastunut mieheen ja pidän häntä unelmieni miehenä. En uskalla laittaa itseäni kokonaan likoon, koska pelkään etten saa vastarakkautta.

Miehesi ei puhu, ei sano rakastavansa kuin kännissä joskus, tunnet epävarmuutta ja pelkoa, et itsekään sano rakastavasi, MUTTA olet siihen mieheen älyttömän rakastunut ja hän on unelmiesi mies????

Jos hän on jo unelmiesi mies, miksi yrität kuitenkin muuttaa häntä toisenlaiseksi vai ajattelitko, että tässä olisi hyvä runko kasvatettavaksi hyväksi aviomieheksi??

Aika ristiriitainen olo jäi viestistäsi, et taida itse tietää sitäkään vähää mitä haluat, luulet vain tietäväsi.

Alkuperäinen kirjoittaja oot sä nyt kans:
Miehesi ei puhu, ei sano rakastavansa kuin kännissä joskus, tunnet epävarmuutta ja pelkoa, et itsekään sano rakastavasi, MUTTA olet siihen mieheen älyttömän rakastunut ja hän on unelmiesi mies????

Jos hän on jo unelmiesi mies, miksi yrität kuitenkin muuttaa häntä toisenlaiseksi vai ajattelitko, että tässä olisi hyvä runko kasvatettavaksi hyväksi aviomieheksi??

Aika ristiriitainen olo jäi viestistäsi, et taida itse tietää sitäkään vähää mitä haluat, luulet vain tietäväsi.

Samoilla linjoilla!

Kannattaa käydä läpi unelmiesi miehen muutkin virheet ja sen jälkeen arvioida onko enää unelmiesi mies ;)

Ihmiset ovat niin järkyttävän tympeitä, kun kukaan ei suostu olemaan täydellinen. Pöh!

Jospa nyt alkuun vakuuttelette tosillenne kännissä rakastavanne, sinä myös, niin tiijä vaikka se kohta tulee selvänäkin. Meinaan se vaatii munaa sanoa raks, jos on epävarma toisesta.

Jos miehesi teoillaan näyttää rakastavansa, niin enpä olisi huolissani. Sinuna opettelisin arvostamaan tekoja, ei pelkkiä sanoja. Itse olen ainakin välillä suorastaan tympääntynyt rakkauden hokemiseen, jos teot puhuvat arvojärjestyksestä ihan jotain muuta.

Me sanottiin toisillemme ekan kerran nuo "minä rakastan sinua"-sanat seurusteltuamme vähän yli vuoden..

Nuorina alettiin hellustamaan (minä silloin 19, mies 20) ja meitä ärsytti sellainen mallin vuoksi ladellut tunnustukset, jota tupataan parin viikon huumassa jo tunnustelemaan..

Olette varmaan aika nuoria, ainakin aika vähän aikaa yhdessä olleita. Olen edellisten kanssa samaa mieltä siinä, että kannattaa miettiä, hyväksyykö toisen sellaisena kuin hän on. Mutta rauhallisella keskustelulla asiat selviävät.

Vanhana kokeneena sanon, että jos haluat tietää, mitä mies ajattelee sinusta, juota hänet känniin. Eli sinulla ei ole huolta, hän nyt vain ei saa kerrotuksi tunteitaan selvin päin, on saanut sellaisen mallin kotoaan. Ehkä oppii ajan mittaan ilmaisemaan tunteensa selvänäkin, jos saa sinulta tukea.

Kolmenkymmenen vuoden päästä et edes ukossasi kiinnitä huomiota pikkuasioihin, tai jos kiinnitätkin, ajattelet että vähänkö väliä. Nimittäin, aloituksessa mainittu asia ON vielä pikkuasia, isoja tulee ennenpitkää... Hyi minua, kun maalaan piruja seinälle ;D

Tsemppiä ja puhumista nyt kuitenkin.

Vaadit mieheltä sellaista, mitä hän ei OSAA. Oletko ajatellut?

Siis ei se mies yksinkertaisesti osaa puhua sellaisia tunteellisia asioita, menee hämilleen ja pelkää sotkeutuvansa sanoissaan. Sellaisia hyvin monet miehet on. Varsinkin vielä, jos olet häntä painostanut puhumaan tunteistaan, silloin hän menee vielä enemmän lukkoon.

Vastaat tähän tietenkin mielessäsi, että osaahan se kännissä. No totta vie, osaat sinäkin kännissä yhtä ja toista, sellaista, mitä et selvin päin pystyisi millään tekemään tai sanomaan. Vaikka haluaisitkin. Humalatila vapauttaa jännityksen, valitettavasti se vapauttaa sitten liikaakin, jos huonosti käy.

Miehesi rakkautta sinun lienee turha epäillä. Jos hän ei sinua oikeasti rakastaisi, ei hän sitä kännissäkään sanoisi. Silloin hän luultavasti sanoisi jotain aivan muuta.

Se on tietysti totta, että jotkut miehet vakuuttelee sitä rakkauttaan juovuspäissään vaikka kenelle. Minuakin yksi naapurin mies kovasti aina juovuksissa ollessaan kuulemma rakastaa, niin kuin kaikkia muitakin naapuruston naisia. Se on kuitenkin ihan eri asia ja ymmärrät kyllä, missä mennään.

En ymmärrä, miksi olet epävarma ja peloissasi, jos seurustelunne on kuitenkin mennyt ihan hyvin muuten. Et kai vaan ole niitä naisia, jotka haluavat sitä jatkuvaa parisuhdepuntarointia, mitä taas miehet kammoavat?

Sitäpaitsi ikä tuo tähän asiaan helpotusta. Olette varmaankin aika nuoria. Miehet on yleensäkin aika huonoja puhujia ja varsinkin tunteista on vaikea puhua.

Yhteistyössä