Ongelmana kiihottuminen hierojalla

  • Viestiketjun aloittaja Anna-Kaisa
  • Ensimmäinen viesti
Anna-Kaisa
Tykkään käydä hierojalla (muustakin kuin tästä syystä :) ), mutta minua nolottaa sellainen asia, että kiihotun seksuaalisesti melko herkästi.

Kiihottuminen tapahtuu aika nopeasti sen jälkeen, kun olen rentoutunut tutun hierojan hoitopöydällä. Lantionseutua on sen jälkeen vaikea pitää rentona paikallaan ja hieroja välillä pyytää vain rentoutumaan (koita siinä sitten tehdä niin). Alkkarit ja urheiluhousut kastuvat ja nännit nousevat. Onneksi mustista urheiluhousuista ei ihan heti näy kosteus läpi.

Toivon salaa, että hieroja edes vahingossa koskisi sinne alas... välillä oikein taistelen, ettei oma käteni livahda sinne. Toista rintaa olen joskus salaa hieronut...

Olen varma, että kerran hieroja (silloin mieshieroja) huomasi, että olen kiihottunut, koska hengitin aika syvää ja nytkäyttelin lantiota; hierontaan tuli pieni tauko ja hänen käytös muuttui hieman hermostuneeksi.

Miten noloa teidän mielestä tällainen on? Olisi kiva kuulla hierojilta miten tässä asiassa pitäisi menetellä? Miksei naisille myydä rehellisesti "sellaista" hierontaa niin ei tarvitsisi tuskailla tällaisen asian kanssa??

PS. Asiallisia vastauksia mielellään
 
Hieroja
Tykkään käydä hierojalla (muustakin kuin tästä syystä :) ), mutta minua nolottaa sellainen asia, että kiihotun seksuaalisesti melko herkästi.

Kiihottuminen tapahtuu aika nopeasti sen jälkeen, kun olen rentoutunut tutun hierojan hoitopöydällä. Lantionseutua on sen jälkeen vaikea pitää rentona paikallaan ja hieroja välillä pyytää vain rentoutumaan (koita siinä sitten tehdä niin). Alkkarit ja urheiluhousut kastuvat ja nännit nousevat. Onneksi mustista urheiluhousuista ei ihan heti näy kosteus läpi.

Toivon salaa, että hieroja edes vahingossa koskisi sinne alas... välillä oikein taistelen, ettei oma käteni livahda sinne. Toista rintaa olen joskus salaa hieronut...

Olen varma, että kerran hieroja (silloin mieshieroja) huomasi, että olen kiihottunut, koska hengitin aika syvää ja nytkäyttelin lantiota; hierontaan tuli pieni tauko ja hänen käytös muuttui hieman hermostuneeksi.

Miten noloa teidän mielestä tällainen on? Olisi kiva kuulla hierojilta miten tässä asiassa pitäisi menetellä? Miksei naisille myydä rehellisesti "sellaista" hierontaa niin ei tarvitsisi tuskailla tällaisen asian kanssa??

PS. Asiallisia vastauksia mielellään
On tosi noloa jos henkilö tulee esimerkiksi perinteistä hierontaa tekevän hierojan luokse seksuaalisesti kiihottumaan ja tyydytystä hakemaan . Kyllä normaali älyinen ihminen ( mies tai nainen ) osaa pitää kiihottumiset kurissa hierojalla tai muissa vastaavissa paikoissa jos vaan haluaa .

Itse koen hierojana itseäni halventavana jos asiakas alkaa käsittelyssä kiihottumaan eikä älyä pitää ajatuksiaan kurissa , hieronta päättyy aina silloin siihen jos selvää kiihottumista havaitsen .

Seksuaalista nautintoa hakeville on omat " hierojat ja hierontapaikat" olemassa , tietenkin niissä on sitten hintakin eri luokkaa .
 
Viimeksi muokattu:
geishojen maahan
Miksei naisille myydä rehellisesti "sellaista" hierontaa niin ei tarvitsisi tuskailla tällaisen asian kanssa??

PS. Asiallisia vastauksia mielellään
japanissa myydään, netissä löyty salaa kuvattuja videoita. pikkarit kyllä pysyvät jalassa ja vain nivusiin asti tullaan, mutta kyllä tädit ovat aika kierroksilla. rinnat myllytetään.
 
Viimeksi muokattu:
munaa ei kukaan hallitse
On tosi noloa jos henkilö tulee esimerkiksi perinteistä hierontaa tekevän hierojan luokse seksuaalisesti kiihottumaan ja tyydytystä hakemaan . Kyllä normaali älyinen ihminen ( mies tai nainen ) osaa pitää kiihottumiset kurissa hierojalla tai muissa vastaavissa paikoissa jos vaan haluaa .

Itse koen hierojana itseäni halventavana jos asiakas alkaa käsittelyssä kiihottumaan eikä älyä pitää ajatuksiaan kurissa , hieronta päättyy aina silloin siihen jos selvää kiihottumista havaitsen .

Seksuaalista nautintoa hakeville on omat " hierojat ja hierontapaikat" olemassa , tietenkin niissä on sitten hintakin eri luokkaa .

sanon miehenä että olen normaali jos sattuu ajatukseni välillä poikkeaan (en ajattele edes joka minuutti) tai vain siitä että hierotaan oikeasta kohti josta kiihottuu.
 
Viimeksi muokattu:
Höpö höpö
Viimeksi muokattu:
ompa vaikee myöntää?
Alkuperäinen kirjoittaja Höpö höpö;11687885:
Samalla lailla sen mulkkunsakkin pystyy hallitsemaan kuin käden tai jalan , ei se ole mikään omalla tahdollaan toimiva elin . Jos muuta väität niin et ole normaali mies .

Kyllä tämän on joka foorumilla myönnetty ja tutkimuksiasiihen ei tarvii., jos miestä tai naista hieroo mies tai nainen tietystä kohti etu/sivu taka reisiä nivusia pakaroita, jäykistyminen /kostuminen on melko varmaa. eikä tätä voi välttää ajattelmalla tiettyä autoa.
 
Timpuri
Aika robotteja ootte jos vitit pystytte hallitsemaan varsinkin seksuaaliset.
Anna Kaisalla on ihan normaalit vietitniin kuin normi ihmisillä yleensä.
Itsellenikin tulee usein tilanteita jossa toivoisi voivansa rakastella ne on vain jotenkin yritettävä
Sivuuttaa ettei kukaan huomaa, vaikka se vaikeaa onki.
 
Tuskinpa
Alkuperäinen kirjoittaja ompa vaikee myöntää?;11687954:
Kyllä tämän on joka foorumilla myönnetty ja tutkimuksiasiihen ei tarvii., jos miestä tai naista hieroo mies tai nainen tietystä kohti etu/sivu taka reisiä nivusia pakaroita, jäykistyminen /kostuminen on melko varmaa. eikä tätä voi välttää ajattelmalla tiettyä autoa.
Nivusia hierotaan missään normaali hieronnassa eikä hivelemällä hierota mitään muutakaan paikkaa , korkeintaan joku masokisti pervo voi kivusta kiihottua mutta ei kukaan normaali ihminen .

Jos joku asiakas haluaisi nivusiaan hierottavan niin voisinpa hieroakkin , takaan että siinnä käsittelyssä asiakkaalta oksennus ja paska lentäisi ;)
 
Robotti
Aika robotteja ootte jos vitit pystytte hallitsemaan varsinkin seksuaaliset.
Anna Kaisalla on ihan normaalit vietitniin kuin normi ihmisillä yleensä.
Itsellenikin tulee usein tilanteita jossa toivoisi voivansa rakastella ne on vain jotenkin yritettävä
Sivuuttaa ettei kukaan huomaa, vaikka se vaikeaa onki.

Pystythän sinäkin halitsemaan viettejäsi vaikka se vaikeaa onkin :)
 
Viimeksi muokattu:
vapaasexuaalisuus
Tykkään käydä hierojalla (muustakin kuin tästä syystä :) ), mutta minua nolottaa sellainen asia, että kiihotun seksuaalisesti melko herkästi.

Kiihottuminen tapahtuu aika nopeasti sen jälkeen, kun olen rentoutunut tutun hierojan hoitopöydällä. Lantionseutua on sen jälkeen vaikea pitää rentona paikallaan ja hieroja välillä pyytää vain rentoutumaan (koita siinä sitten tehdä niin). Alkkarit ja urheiluhousut kastuvat ja nännit nousevat. Onneksi mustista urheiluhousuista ei ihan heti näy kosteus läpi.

Toivon salaa, että hieroja edes vahingossa koskisi sinne alas... välillä oikein taistelen, ettei oma käteni livahda sinne. Toista rintaa olen joskus salaa hieronut...

Olen varma, että kerran hieroja (silloin mieshieroja) huomasi, että olen kiihottunut, koska hengitin aika syvää ja nytkäyttelin lantiota; hierontaan tuli pieni tauko ja hänen käytös muuttui hieman hermostuneeksi.

Miten noloa teidän mielestä tällainen on? Olisi kiva kuulla hierojilta miten tässä asiassa pitäisi menetellä? Miksei naisille myydä rehellisesti "sellaista" hierontaa niin ei tarvitsisi tuskailla tällaisen asian kanssa??

PS. Asiallisia vastauksia mielellään
Onneksi en elä enää siellä ahdasmielisten ja estoisten mykkäkoulu maassa. Elän parisuhteessa nuoren naisen kanssa jolta saan aina estotonta iloista seksiä kun kulli jököttää ja välillä pitää antaa ola paripäivää taukoa jotta latautuu. Käyn silti kerran pari kuussa kylpylässä saunomassa ja hieronnassa. Hieronnassa ollaan alasti ja naishierojat hoitaa kunnon hieronnan ja kauniisti antavat ymmärtää jota kulli ja kassit hierotaan myös jos asiakkaalle sopii. Ei suikkaria eikä panoa mutta jos ja kun kiihottuu niin asia hoidetaan käsin ja todella taitavasti hoitavat hymyillen. Luonnollinen asia sekä hyvin kiihottava ja rentouttava. Ihminen on kokonaisuus. Naiset on 25-50. Kauniit vaatteet päällä koko ajan. Kaikilla oma tyylinsä. Peppu, väliliha, kassit ja kyrpä hierotaan kunnes laukee. Mällit siivotaan hymyillen ja vartalon hieronta jatkuu siitä mihin jäätiin. Sitten suikuin ja kuppi teetä ja vaatteet avustetaan päälle ja sitten kotio rentona. Olen nelikymppinen nuorempien tyttöjen ja vanhempien naisten luonnollinen kosketus on joka kerta säväyttävä. Kotona naiseni saa kovat kyydit aina kun tulen hieronnasta. Sitä hymyilyttää kun tietää mistä kiima johtuu. Relatkaa hiukan siellä estojen maassa. Ei mulla muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Hoitaja
Tykkään käydä hierojalla (muustakin kuin tästä syystä :) ), mutta minua nolottaa sellainen asia, että kiihotun seksuaalisesti melko herkästi.

Kiihottuminen tapahtuu aika nopeasti sen jälkeen, kun olen rentoutunut tutun hierojan hoitopöydällä. Lantionseutua on sen jälkeen vaikea pitää rentona paikallaan ja hieroja välillä pyytää vain rentoutumaan (koita siinä sitten tehdä niin). Alkkarit ja urheiluhousut kastuvat ja nännit nousevat. Onneksi mustista urheiluhousuista ei ihan heti näy kosteus läpi.

Toivon salaa, että hieroja edes vahingossa koskisi sinne alas... välillä oikein taistelen, ettei oma käteni livahda sinne. Toista rintaa olen joskus salaa hieronut...

Olen varma, että kerran hieroja (silloin mieshieroja) huomasi, että olen kiihottunut, koska hengitin aika syvää ja nytkäyttelin lantiota; hierontaan tuli pieni tauko ja hänen käytös muuttui hieman hermostuneeksi.

Miten noloa teidän mielestä tällainen on? Olisi kiva kuulla hierojilta miten tässä asiassa pitäisi menetellä? Miksei naisille myydä rehellisesti "sellaista" hierontaa niin ei tarvitsisi tuskailla tällaisen asian kanssa??

PS. Asiallisia vastauksia mielellään
Jos miespuolisen hierojan käsittelyssä alkaa kiima reisiä korventamaan , niin sano tämä rohkeesti hierojalle. Jos on kyseessä tolkun mies , niin kyllä se hoitelee sinun kiiman vek.
 
Viimeksi muokattu:
Chilipeikko hieroo..
Olen 37v mieshieroja, teen kotikäyntejä Etelä-Suomen alueella. Käsittelyssäni saa vapaasti kiihottua ja pyytäessäsi hieron myös intiimit alueet. chilipeikko @ gmail.com
 
artisti212vierailija
-Ihmettelen miksi pidät urheiluhousuja hieronnassa.- Liiallinen tyrkyttäminen pännii.- Periaatteessa jokaisen naisasiakkaan saa märäksi jos hieroja vain niin haluaisi.Harva haluaa.- Mieshierojana joskus joutuu hieromaan miesten nivusia.Esimerkiksi triatnisteja tai pyöräilijöitä, kilpailijoita siis.Ei se ammattimiestä haittaa jos stondaa.Ei vaikka olen heteromies ja urheiluhieroja.- Ja jos joku kiihoittuu tai kostuu hieronnassa ja se ok hierojalle niin eipäs siinä muilla ole moralisoinnin paikkaa.Jokainen taaplaa tyylillään. Ja jokainen mieshieroja tietää että sormet voi ns polttaa vain kerran.Eli vaikka naisasiakas olisi kuinka märkä ja vaikkapa täysin alasti kuten osa minun asiakkaistani ei heitä saa sormettaa tms.
 
vierailija
Aloitus on provo. Jos ei ole, niin miksi ei suoraan hakisi seksiseuraa, tai seksi hierontaa? Ei tarvitse kummoinen netti osaaja olla, et löytää ilmoituksia. Ja kyseistä hierontaa näkyy löytyvän myös naisille.
 

Yhteistyössä