Ongelmana miehen liian iso varustus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
:( Kahden miehen kanssa olen ollut, ensimmäisen kanssa olin naimisissa ja viimeisimmän kanssa seurustelusuhde takana, joka johti eroon. Kumpikaan miehistä ei tiedä, että erojen syy ovat olleet heidän isot varustuksensa. Hävettää niin..
Liukkariakin on kokeiltu ja hitaasti edetty, mutta suurik*lliset miehet eivät ole minua varten. En pysty nauttimaan seksistä, koska se sattuu. Mistä löydän pienempiä?

No mutta! Tuohan on jo kuin kaks kertaa kaikki oikein lotos! Tosi harvinainen sattuma täällä pienik******en maassa. Kuinkahan isoja ne varustukset on mahtanu olla, olis mukava kuulla jotain arvioita mitoista. Toisaalta outua, että ihan avioeroon johti, jos olis yhdessä etsitty ratkaisua ongelmaan, niin ois varmaan jotain sentään keksitty.

Ymmärrän aloittajaa. Minulla on jättikaluinen rakastaja. On ihan mukavaa joskus saada isoa, mutta rajansa kaikella. Vaikka olenkin synnyttänyt alakautta ja aina ylimärkä, niin silti joka kerta rakastajan tapaamisen jälkeen paikkojeni pitää toipua muutaman päivän. Aina tulee verta sen jälkeen vähän. En todellakaan kestäisi, jos vakikumppanillani olisi noin suuri varustus. Pari kertaa vuodessa se menee.

Pitkässä suhteessa ei aina edes ole halukkaalla tuulella ja silloin on helppoa kuitenkin myöntyä seksiin, jos miehellä on pieni tai normikokoinen. Ison kanssa homma tuntuu ikävältä.

Höpöhöpö, palstan mukaan mehillä on samankokoiset kikkelit ja vain naisten rämevajat ovat eri kokoisia. Ne vaihtelee pillistä messuhaliin, sulla tai taa olla tuo ensimäinen vaihtoehto.

Yhteistyössä