ongelmana nöpöttävät nännit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ongelma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ongelma tämäkin

Vieras
jos pidät tiukkoja paitoja, nännit nöpöttää pystyssä paidan läpi korostuen, ja kiinnittää miesten huomion väkisinkin, tahtomattani :(

viimeksi olin deiteillä, ja deitti kehui jälkeenpäin, miten nännini nöpöttivät, ja kyseli, kuinka monta kertaa jäi kiinni rintojeni katselusta?

Varmaan hyvä juttu tuommoiset toppaukset yms, jos omien nännien olemassaolo tuntuu kiusalliselta. Mutta minusta kannattaisi samalla yrittää tiedostaa että vaikka nännien piilottaminen vie "kivun pois", varsinainen ongelma pitäisi myös hoitaa.

Ihan oikeesti, te naiset joiden nännit haluaa puskea näkösälle, kokeilkaa vaihteeksi löytää siitä jotain positiivista. Minä, mies, olen varma että 95% miehistä ja 15% naisista katsoo rintojanne ja nännejänne ihaillen (noh, ok, varmaan osa miehistä katselee myöskin himoiten ja ymmärrän että se ei kaikille naisille olekaan mukavaa). Valtaosa naisista ei huomaa tai välitä nänneistänne lainkaan. Joku marginaalinen ryhmä voi olla kateellinen ja siksi ärtynyt.

Joka tapauksessa, Rinnat, koosta ja muodosta riippumatta, myös riippuvat, ovat aina kauniit ja olennaisena osana niihin kuuluu nännit tai edes pieni vihje että siellä ne ovat.

Mitään syytä, koskaan missään tilanteessa, ei naisella ole hävetä omia nännejään.

Mä käytän tälläisiä kun en halua koko ajan käyttää paksuja rintaliivejä
S0000006619275_F_W40_20150319160108.png

Ei haittaa yhtään, välillä tuntuu kiusalliselta mutta laittaa paksumpaa vaatetta tai takin päälle niin siellähän ne on piilossa. Parempi se että nöpöttää kuin se että roikkuisivat navassa rintojen päissä.

Minkäs teen kun nöpöttävät? Onpahan ainakin tunto ja elo tallella nänneissäkin ja se on ainoastaan hyvä juttu! Ja jos oikein tuntuu kiusalliselta itsestä, toisinaan niitäkin tilanteita havaittavissa, niin paksumpaa puseroa tai takkia päälle.

Luonnollistahan tuo on :).

Luonnollista juu. mutta se on hiukan kiusallista joissain tilanteissa. Itse koen kiusallisena olla esim. appivanhemmilla kylässä ohuessa paidassa jos nännit nöpöttävät tai jossain muissa sukujuhlissa. Ja aina ei jaksa eikä pysty tunkea paksuja vaatteita päälle tai topata rintsikoita niin nuo nipple coverit on hyvät.

Yhteistyössä