Ongelmia Facebookin kanssa, help!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Mulla on ärsyttävä ongelma. En pääse tällä koneellani katsomaan facebookissa kuin tiettyjä ystävälistalla olevien kuvia, muutamien listalla olevien kuvia en näe ollenkaan, vaan tulee pelkkä tyhjä sivu, kun klikkaan. Sellainen samanlainen ärsyttävä valkoinen sivu, mihin täällä kaksplussallakin usein törmää, kun sivut tökkii!! En tiedä, onko vika mun tietokoneessa, nettiyhteydessä vai missä sillä muiden koneita käyttäessä pystyn näkemään kaikkien kaverilistalla olevien kuvat :o :o Osaisko joku auttaa??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa'a, yleensä kavereiden kuvia pitäisi päästä katsomaan. oliskohan sittenm koneessasi vikaa ? :)

Joko koneessa tai nettiyhteydessä tms. tosi outoa. En ole mikään tietokonenero niin en osaa yhtään sanoa, mistä vois johtua. Kun kaikkien muiden ihmisten tietokoneilla näen ne kaverilistalla olevien kuvat :o

katsotko muuten albumista vai siitä jossalukee "näytä kuvia *hänestä"*?

En pääse katsomaan edes näiden tiettyjen kaverilistalla olevien profiileja, omituista että n. puolet kaverilistalla olevien kuvista nään :o

no ompas kyllä vähän outoa...hmmm...muilla koneilla ei siis samaa ongelmaa...

Ei :o Vaan tässä omassani, olen kokeillut tän lisäks 4 muuta konetta, joissa on toiminut normaalisti. Olen miettinyt pääni puhki enkä keksinyt muuta kuin että koneeni virusohjelma on vanhentunut, mutta ei kai tää siitä voi johtua? Sit viel semmonen outo juttu et jos joku kirjoittaa seinälleni/kommentoi kuvaani, pystyn sillon katsomaan myös niiden kuvia, joita en yleensä näe :o :o

Yhteistyössä