Ongelmia lasten kanssa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanja85

Vieras
Minulla on ex-mieheni kanssa neljä lasta. Kerron nimien etukirjaimet että te lukijat pysytte kärryillä. Eli 4v poika, 5v tyttö , 8v poika ja 11v tyttö . Erosin ex:sästäni vuoden kuopukseni syntymän jälkeen. Menin uudelleen naimisiin kaksi vuotta eron jälkeen, jonka koko ajan olin hoitanut lapsia yksin. Uudella miehelläni on kolme laste edellisestä avioliitosta. 6v tyttö, 8v poika ja 10v poika.

Asuimme ensin mieheni talossa, jossa oli kolme makuuhuonetta. Minä ja mieheni nukuimme ensin yhdessä keskenämme, yhdessä huoneessa nukkui minun 4v poika, 5v tyttö ja 12v tyttö jolloin 8v poika nukkui yhdessä huoneessa mieheni 8v pojan kanssa ja 6v tyttö ja 11v tyttö nukkuivat olohuoneessa. Ostimme isomman talon, koska järjestelmä ei toiminut. Lapset riitelevät joka hetki. Enemmänkin minun lapset vastaan mieheni lapset.

Riitelyt ja tappelut ovat nousseet aivan kohtuuttomiksi. Yhtenä päivänä minun ollessa yläkerrassa lepäilemässä keräsin, kun joku heitti pikkukiviä ikkunaani. Avasin sälekaihtimet ja siellä oli 5v tyttöni. Hän huusi että mieheni 8v poika lukitsi hänet ulos. Ja myöhemmin löysin mieheni 6v tytön teljettynä vintille koiran kanssa.
Joulun lähellä minulle ja miehelleni syntyi tyttö lapsi.
Mieheni lähti hiihtolomaksi työmatkalle. En jaksanut enää. Pyysin äitini auttamaan lasten kanssa. En nukkunut moneen yöhön. Aina jollain oli jotain.
Olemme yrittäneen kaikkea. Olemme teipannut seinään lapun jossa lukee kaikkien nimet. Jokaisesta ravokohtauksesta, huudosta, ... saa ruksin oman nimen kohdalle ja kenellä on viikossa vähiten ruksia, saa suklaapatukan. =Ei auttanut. Paperi ei edes riittänyt ruksien piirtämiseen. Yhtenä päivänä lapset repivät paperin moneen osaan, polttivat sen ja heittivät naapurin postilaatikkoon.
Lapset eivät tule ollenkaan toimeen. Aamulla tänään herätessäni keittiössä kiljui tuoliin köytetty 4v poikani jonka suu oli kapaloitu.
Ideoita mitä teen lasten kanssa?

PS: Olet ehkä lukenut aijemmin blogia nallenappisilmä. Aloitin bloggauksen uudelleen:
Lue toki blogini:

Tyynysotaa

Toivottavasti tää on provo... Muuten on kyllä mielestäni ls-ilmon paikka, kun teillä lapset saa tulentekovälineet käsiinsä ja kaikkea muutakin vaarallista, eikä lapsia vahdita ilmeisesti ollenkaan... :O

No.. Mitä tähän nyt sanois.. Tuli mieleen et keksit koko jutun ja jutun tueksi perustit blogin netistä löytämällä random kuvalla ( jota on lupa käyttää??). Toisaalta toivon et juttu ois feikki. Muuten, soita heti huomenna perheneuvolaan josta alatte saada arjen hallintaan apua.

Tää on provo. Oon 12v tyttö ja meil oli tosi pal lapsii ku äitil oli paljo miehii mut nyt asun mun iskän kaa ku iskä ei antanu asuu enää äitin luo. mun oli tylsää ni keksisin tän

Yhteistyössä