Onhan muillekin käynyt näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
Katoin eilen että tilillä on rahaa 9,30. Tänään sit menin pojan kans kauppaan ja päätin käyttää ne rahat loppuun, ostoksiin meni 9,15 ja myyjä sanoi että ei suostu nyt ottaan tältä kortilta, haluutko käydä tossa automaatilla nostamassa rahaa. No mä menin sanomaan että kyl siellä pitäis olla just sen verran. :ashamed: Vaikka fiksuna olisin tietysti menny siihen automaatille ja valehellu ettei mun kortti vaan käy, pakko jättää ostokset ostamatta.

Sit otettiin yks euron pizza pois, eikä vieläkään kelvannut maksu... Alko siinä pikkusen hävettämään, muut jonossa olijat tuijotti ja sitä rataa... Piti vielä ottaa maito pois, ennen kun onnistu. :snotty:

Kotona sit selvis netistä että just tänään on pitäny mennä palvelumaksut tililtä 1,50?. :headwall:

Tästä lähin jos sattuu rahat menemään vähiin nostan kyllä käteistä kun vielä pystyy, enkä varmaan ilkee mennä tohon kantakauppaan pariin viikkoon. :ashamed:

:hug: Toihan voi sattua kenelle tahansa! Ja eiköhän ne kaupantädit ja sedät ole koulutettu siihen, ettei ne naureskele seuraavalla kerralla, että hehehe tolla loppu rahat kesken kaiken. :saint: Ilkeä mennä vaan. Nokka pystyyn!

Todellakin ilkeät mennä siihen kauppaan! Kyllä niillä 'kaupantädeilläkin' on joskus rahat lopussa, sehän on elämää!!!

Kannattaa muuten tehdä tuo, että nostaa sen 20 euroa vielä kun voi. Itse olen joskus tehnyt sillain, että aina kun on rahaa tullut, niin on ihan ensimäiseksi nostanut sen kakskymppisen ja säästänyt sen niihin vähärahaisiin päiviin ;)

No en muista onko kaupan kassalla käynyt, mutta muuten on, esim. alan maksaa laskuja niin tililtä onkin mennyt joku 2,50e palvelumaksuja ja raha ei riitä. Tai meen nostamaan rahaa niin tilillä ei olekaan katetta just noiden pirhanan palvelumaksujen takia |O

Ja siinä mielessä oot just kuin mä, että mä murehdin ja häpeän iät ja ajat tuollaisia pikku mokia, joita muut ei varmaan enää oo aikoihin muistanut. Ja mietin että mitenkähän toopena mua nyt pidetään... :ashamed:

ei ole käynyt - vielä. mutta kaupassa monta vuotta työskennelleenä voin sanoa että eipä henkilökunta sitä varmastikaan merkille pane, koska sitä sattuu aika usein. plus electronit tökkii yhteyksissä jne, että aina se vika ei ole siinäkään ettei tilillä olisi rahaa.

että ihan rohkeasti vaan takaisin sinne kauppaan sitten, ei sitä kukaan muista.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Sattuu tuota. Älä nyt masennu moisesta.

No en mä ihan masentumaan rupee, huvittaahan tää jo. :D

Oon vaan turhan kova nolostumaan ja vielä kun osaan kuvitella tarkkaan päässäni mitä kaikkien sen tilanteen nähneiden päässä on muka liikkunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Oon vaan turhan kova nolostumaan ja vielä kun osaan kuvitella tarkkaan päässäni mitä kaikkien sen tilanteen nähneiden päässä on muka liikkunut.

Mä en osaa nolostua :whistle: mutta aattelepa tämmöstä täti-ihmistä jolle toi käy vähintään kaks kertaa kuussa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:
Todellakin ilkeät mennä siihen kauppaan! Kyllä niillä 'kaupantädeilläkin' on joskus rahat lopussa, sehän on elämää!!!

Kannattaa muuten tehdä tuo, että nostaa sen 20 euroa vielä kun voi. Itse olen joskus tehnyt sillain, että aina kun on rahaa tullut, niin on ihan ensimäiseksi nostanut sen kakskymppisen ja säästänyt sen niihin vähärahaisiin päiviin ;)

Ja varsinkin niillä kaupantädeillä :D Eikä ne myyjät sitä edes muista kenelle milloinki on noin käynyt, ei se niin harvinaista ole. Mutta nolottaahan se, tiedän itse sillä mulle on liian usein käynyt samalla tavalla :ashamed: Mutta minkäs sille mahtaa, jos yhtään lohduttaa niin mulle kävi sama itseasiassa viimeksi eilen :ashamed: :snotty: :D :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Armiliina:

Ja varsinkin niillä kaupantädeillä :D Eikä ne myyjät sitä edes muista kenelle milloinki on noin käynyt, ei se niin harvinaista ole. Mutta nolottaahan se, tiedän itse sillä mulle on liian usein käynyt samalla tavalla :ashamed: Mutta minkäs sille mahtaa, jos yhtään lohduttaa niin mulle kävi sama itseasiassa viimeksi eilen :ashamed: :snotty: :D :ashamed:

Muistan kun olin kassana lähikaupassa, niin päivittäin oli noita tapauksia. Eikä niitä kassat ainakaan muista kenellä on rahat ollu lopussa... Enkä kyllä muista kuinka monta kertaa mulle on noin käynyt. Monta kertaa kuitenkin...

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:

Plaah. Älä vaivaa päätäs moisella. Mää oon semmonen kämmääjä, että huh. Ei enää ressaa moisilla. Unohtelen jatkuvasti ties mitä. Hyvä ku kotiin osaan ja saan pidettyä lapet tallella. :o

Tilillä on kyllä rahaa, mutta pari kertaa on sattunut niin, että on unohtunut koko rahapussi matkasta. Siinä on kiva olla kassalla... Eli ei kantsi välittää, voi sattua ihan jokaiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Syy, miksi en hankin maksukortteja.

:D

Lasken aina, palj rahapussissa on kolikoita ennen kauppaan lähtöä :laugh:
Mä taas monasti kaupan kassalla alan miettimään, että moneskohan päivä nyt on ja mitä laskuja mulla on maksupalvelussa. Jos tiedän, että on jotain isoja laskuja menossa enkä ole aikoihin katsonut tilin saldoa, maksan varmuuden vuoksi Visalla,

Yhteistyössä