Onhan se kiva kun anoppi anaa ruokaa, mutta jos mustikat maistuvat ja haisevat ihan tupakilta, ei niitä voi syödä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Anoppi polttaa tupakkaa sisällä joten hajut ja maut tarttuvat myös näihin ruokiin. Jäi meillä kaikilla marjat aamupalalla syömättä :x
Ei vaan tuu nämä tupakoijat sitä ajatelleeksi. Kun polttaiivat edes ulkona, mutta ei. Kaksi aikuista ihmistä ja sisällä polttavat ihan ketjussa tupakkaa. Vaikka rajoittavatkin polttamisen yhteen huoneeseen ( keittiöön) niin koko asunto haisee silti tupakalta

Totta,mun exanoppi poltti sisällä ja teki hirveen määrän joulutorttuja joskus meille.
Pojat sano että heitä pois nää maistuu nii paljo tupakalle ettei voi syödä ja totta se oli.
Samoin oli vaatteiden kanssa joita lapsille osti lahjaksi.Aina piti heittää ensin pesukoneeseen.
Kämppä haisi kauheelle kun sisällä polttivat.

Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no sit voi sanoa ei kiitos. miksi otitte marjat vastaan?

mäkin alan kallistuu siihen, että sä et löydä mistään asiasta kuin ne negatiiviset puolet..

eihän anopille saa sanoa ei.

Sano, että et voi ottaa niitä ku ne maistuu ihan paskalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

mäkin alan kallistuu siihen, että sä et löydä mistään asiasta kuin ne negatiiviset puolet..

Ei se ymmärrä. Ennekin on lapset syöneet tällaisia marjoja ja lapset oleskelleet tupakansavussa. se ei halua ymmärtää vaika ei oo edes ikäloppu

Ei se ymmärrä. Ennekin on lapset syöneet tällaisia marjoja ja lapset oleskelleet tupakansavussa. se ei halua ymmärtää vaika ei oo edes ikäloppu

Hm. Ikävää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyi. OIkeasti se maku tarttuu ja tekee ruuat aivan sietämättömäksi syödä. Tupakoijat itse syö paskaa.

Mene hoitoon.

Mene itse vieroitukseen.

Mistä pitäisi vieroittautua?

Vaikka tupakasta.

no jos sulla on joku sääntö, ettet voi sanoa ei, niin olisit sit kiitollisena vastaanottanut ne marjat, ja kaatanu samantien kotona roskiin. miksi ne piti siihen aamupalan yhteyteen ottaa yökkäilyn kohteeksi, jos ja kun kerran tiesit jo valmiiksi, että ne haisevat/maistuvat hirveältä.

Muistan kun naapuri kerran toi lahjaksi kuivattuja hedelmiä joita oli itse kuivatellut. Kessuttelivat kanssa keittiössä. Oli kuin olisi tupakkeja pureskellut, roskiin menivät.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Hyi. OIkeasti se maku tarttuu ja tekee ruuat aivan sietämättömäksi syödä. Tupakoijat itse syö paskaa.

Mene hoitoon.

Sirkka puhuu ihan totta, ei tupakan makuisia ruokia voi syödä! Paskalle ne maistuu!!!!

Kaikki tupakoitsijathan polttavatkin sisällä ja syövät tupakan pilaamia ruokia ja "paskaa". Voi *ittu, että joillain leikkaa..!!

Yhteistyössä