Onko 3-4kk ikäisten äitejä kuulolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onnsku

Aktiivinen jäsen
12.01.2007
7 767
0
36
Ajatustenvaihtoa aiheesta nälkäkö?

Poitsu täyttää pian 4kk ja on todella pullero-pallero =) Mahavaivojen takia oli itkua aikansa, mutta nyt se on jotenkin erilaista..
Siis voiko vauvalla olla kuitenkin nälkä vaikka saa rintamaitoa niin paljon kuin haluaa ja syökin aina itsensä täyteen. Eikö sen pitäis silloin riittää? Vai voiko jo kaivata tuhdimpaa evästä?

Ja koska hän on syntynyt 3 viikkoa etuajassa, pitäisikö mun aloitella soseita tmv. 3vko myöhemmin kuin suositukset sanoo?

Osaatteko sanoa kuinka monta kertaa teidän vauvat syö päivässä?

Onhan sekin vaihtoehto, että itkee iltaisin vielä niitä mahakipuja. Vieläkö muilla on tällaista? Cuplatonit ei ainakaan auta yhtään.

Mahtaakohan Onnenkantamoinen olla linjoilla... Ei tästä varmaan sulle kauheesti vihjeeksi ole, mutta sitä ajatuksenvaihtoa kuitenkin.

Mulla on 3kk poika, joka myös tosi pulskassa kunnossa (paino nousee sellaset 300-500g/vko). Musta myös on alkanut tuntua, että ei enää oikein tule tyytyväiseksi syömisen jälkeen (okei, voi olla jokin tiheän imun kausikin), ikään kuin olisi jatkuvasti pienessä nälässä. Mulla on neuvola ensi viikolla ja ajattelinkin siellä kysäistä, pitäiskö meidän jo aloitella jotain, esim. velliä (vaikka ilmeisesti eivät sitä nykyään suosittelekaan kovin usein). Poitsu syö 10-14 krt/pvä, viime päivinä useamminkin. Yösyötöt on myös lisääntynyt. Itkee myös mahaansa, päivisin unet häiriintyy usein pahastikin niitten takia. Ja kun ei saa nukuttua, niin on kyllä ärtyisä :/

meillä tyttö 3kk ja saa maissivelliä aamulla ja illalla ja perunaporkkanaa kerran päivässä!maito ei riitä,sitä meni 2litraa päivässä...
neuvolantäti toitottaa et vasta 6kk alkaen mutta lapsi on mun ja näin aloitettii asikoisenkin kanssa!

Yhteistyössä