A
"aakoo"
Vieras
Käytiin eilen kylässä kaverini luona, jolla on 1v lapsi. Nähdään heitä aika harvoin, ehkä nyt puolen vuoden aikana ollaan nähty 2-3 kertaa, mutta tuolla heidän mummolassa ei juurikaan olla käyty. Tyttöni tervehti hiljaa ja alkuun halusi että olen hänen vieressään lattialla kun leikkii, siinä vähän puheli, mutta tosi hiljaa. Hän ei halua ottaa esim. kaveriltani suoraan mehulasia käteen, keksiä käteen tms, vaan pitää kierrättää ne minun kauttani... 
Mutta sen 15 min jälkeen oli jo sitten ihan vauhdissa. Jutteli ja naureskeli kovasti ja lähtiessä sanoi, että oli kyllä kiva leikkiä täällä.
Näin hän käyttäytyy lähes aina jos ollaan vieraammassa paikassa. Toisaalta nyt on rohkaistunut niin, että esim. kaupassa haluaa aina kun mahdollista niin itse maksaa, huutaa heipat myyjille ja jos ne jotain kysyvät niin aina vastaa, mutta hiljaa.
Onko hän teistä poikkeuksellisen ujo?
Niin joo, ja hän on pph:ssa arkipäivät, harrastuksia meillä ei ole, oikeastaan juuri tuon ujoudenkin takia.
Mutta sen 15 min jälkeen oli jo sitten ihan vauhdissa. Jutteli ja naureskeli kovasti ja lähtiessä sanoi, että oli kyllä kiva leikkiä täällä.
Näin hän käyttäytyy lähes aina jos ollaan vieraammassa paikassa. Toisaalta nyt on rohkaistunut niin, että esim. kaupassa haluaa aina kun mahdollista niin itse maksaa, huutaa heipat myyjille ja jos ne jotain kysyvät niin aina vastaa, mutta hiljaa.
Onko hän teistä poikkeuksellisen ujo?
Niin joo, ja hän on pph:ssa arkipäivät, harrastuksia meillä ei ole, oikeastaan juuri tuon ujoudenkin takia.