Onko 70-luvun musta miesten nahkatakki todella out vai mitä se on?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tuli vain mieleen tuosta farkkutakki-aloituksesta.

Mulla on siis 70-luvulta oleva musta nahkatakki jota joskus käytin todella paljon. Mietin, että kun tästä nyt laihdun niin alkaisin taas pitämään sitä takkia. Mä tykkään siitä takista paljon. :D

Kannattaa pukeutua sellaisiin vaatteisiin jotka omasta mielestä on in. 70-luku nyt tosin on tällä hetkellä in muutenkin.

Itsekin olen hulluna 70-luvun nahkatakkeihin, minulla on niitä 3 kpl, tosin yksikään ei nyt mahdu päälle tuon valtaisan vaavimasun takia, mutta toivottavasti jo ensi syksynä mahtuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mulla on siis 70-luvulta oleva musta nahkatakki jota joskus käytin todella paljon. Mietin, että kun tästä nyt laihdun niin alkaisin taas pitämään sitä takkia. Mä tykkään siitä takista paljon. :D

jonku verran varmaan saa laihtua

On muuten paapan vanha hautajaistakki, eli käytti sitä joskus hautajaisissa 70-luvulla. Kun 90-luvun puolessa välissä tuli muotiin tuollaiset takit, niin se takki tongittiin paapan ullakolta. Se takki oli siinä vaiheessa oikiastaan lähes uudenveroinen ja enemmän se on kulunut mun teinivuosien aikana kuin ikinä paapan käytössä.

Olen vain joskus kännipäissään johonkin tölväissyt toisen hihan ja se nahka on revennyt. :snotty: Hakaneulalla olen laittanut paikoilleen vähän edes sinnepäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja mistäs sä tiedät paljonko mun pitää laihtua sitä takkia varten. :whistle: :laugh: On se kumma kun tällaiseenkin aloitukseen pitää tulla vittuilemaan. Ei kai jollakin ole tylsää just nyt. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mullakin on yksi, mutta se on melko kovettunut. Sitä ei varmaan osaa millään pehmentääkään... Auttaiskohan joku rasva? :D

Jaa'a. :D

Silloin kun mä sain tuon takin, niin se oli aika jäykkä koska sitä oli niin vähän käytetty. No kyllä se nahka pehmeni mun käytössä. B)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja mistäs sä tiedät paljonko mun pitää laihtua sitä takkia varten. :whistle: :laugh: On se kumma kun tällaiseenkin aloitukseen pitää tulla vittuilemaan. Ei kai jollakin ole tylsää just nyt. :whistle:

Joo, jotkut tuntuu tekevän täällä tuntemattomille kuttuilusta oikein taidetta. Oikeassa elämässä sellaiset varmaankin ovat elämäänsä kyllästyneitä joojoo-ihmisiä, jotka tanssivat kaikessa toisten pillin mukaan.

Yhteistyössä