T
tuleva yh
Vieras
Siis asumistukia ajatellen. Kun ei ole työtä.. opiskelija olen. Vuokra hitusen päälle 600e. Tästä ei huvittaisi vaan muuttaa minnekään kun esikoisella alkaa koulu ensi syksynä ja koulumatka tulee olemaan lyhyt. Itselläni paljon käsityöharrastuksia jotka vievät tilaa... ompelukoneita ym.
Minkä kokoisissa vuokra-asunnoissa te muut useamman lapsen yh:t asutte ja jos saatte asumistukea niin paljon?
Minkä kokoisissa vuokra-asunnoissa te muut useamman lapsen yh:t asutte ja jos saatte asumistukea niin paljon?