Onko 85kg nuori nainen ihan oikeasti samalla viivalla normaalipainoisten kanssa miesten silmissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25135035]Sanoithan sen ap itsekin: ylipainoiset eivät juuri viehätä sinua. Miksi oletat, että ylipaino viehättäisi miehiäkään yhtään sen enempää.[/QUOTE]

Varmaankin, koska olemme kaikki yksilöitä?

[QUOTE="vieras";25136192]Laiha nainen, esim. sama kuin Kate Moss, Demi Moore nykyisin. Näyttää rumalta. Hoikka eri asia. Joku väitti, että mies pitää LAIHASTA. Joku ehkä voi, mutta hyvin harva. Useimmat pitävät normaalipainoista, joilla on kurveja. LAIHALLA harvemmin muotoja on, hoikka eri asia.[/QUOTE]
Höpö, höpö. Kyllä mieskin erottaa anorektikon ja laihan tai hoikan. Ja muutenkin naurettavaa, että joku nainen yleistää millaisista naisista kaikki miehet pitävät. Paljonko sulla on kokemusta miehenä olemisesta?

129493096_10.jpg

[QUOTE="Wiola";25134673]Mikähän on ollut sitten vialla niissä miehissä jotka alkaneet ihan vapaaehtoisesti seurustelemaan mun kanssa kun painoa on yli 90kg? :whistle: Nuo miehet itse ovat olleet normaalipainoisia ja nykyinen mies on melko hoikka. Mua ennen noilla miehillä on ollut kaikenkokoisia naisia, että ei heidän kaikki naiset ole olleet ylipainoisia.[/QUOTE]

Sama täällä.

Ehkä meidän miehet on vaan tyytyneet meihin ku eivät oo enää saaneet parempaa? Tehneet hätäratkaisun? :D

Onkohan aapee ees oikeessa siinä, ettei nää "ihanammat" miehet oo hänestä kiinnostuneita? Entä jos hän viestittääkin "et sää voi tykätä musta kun mää oon lääääski".

Minä oon laiha kuikkana ja ukko onku joulupukki, joka on 52 viikkoa ollu joulupöytädieetillä(ja ukko painaa yli kaks kertaa sen mitä minä). Minä tykkään enempi "raavaista" miehistä kuin hintelistä räksänpojista-kukkakepeistä, joku toinen taas tykkää semmoisista. Suurin osa miehistä tykkää naisista joilla on pyöreä beba, kapea vyötärö, pyöreet isohkot rinnat, paljon hiuksia(ja pitkät), nöpönenä ja suuret silmät on plussaa (niinku Marilyn, joka nykymittapuun mukaan ois vissiin ylipainoinen). Mut varmasti ne samat miehet voi tykätä pientissisestä akasta tai akasta jolla on pari elintasomakkaraa vyötäisillä.

[QUOTE="mies";25136391]Höpö, höpö. Kyllä mieskin erottaa anorektikon ja laihan tai hoikan. Ja muutenkin naurettavaa, että joku nainen yleistää millaisista naisista kaikki miehet pitävät. Paljonko sulla on kokemusta miehenä olemisesta?

129493096_10.jpg
[/QUOTE]

Surullisen laiha tuo Demi nykyisin. Sairaan näköinen ja hänellä taitaakin olla anoreksia nykyään.

idunnor olet tosi kaunis, ihanat isot silmät :) en ihmettele, että miehesi sinuun ihastui, vaikka olet ylipainoinen, olet tosi kaunis ja luonteesikin palstan mukaan on tosi kiva, toki en tiedä, millainen olet irl ;)

[QUOTE="vieras";25136515]idunnor olet tosi kaunis, ihanat isot silmät :) en ihmettele, että miehesi sinuun ihastui, vaikka olet ylipainoinen, olet tosi kaunis ja luonteesikin palstan mukaan on tosi kiva, toki en tiedä, millainen olet irl ;)[/QUOTE]

Oho, kiitos jos olet tosissasi :) :heart:

[QUOTE="mies";25133487]Tämä pitää paikkansa tissien kohdalla. Ei mahan, käsivarsien tai leuan.[/QUOTE]

Mun miesystävä sattuu pitämään mm. "runsaasta" vatsasta. Olen 178cm ja 85kg.

Ne miehet, jotka sinusta kiinnostuvat ovat sinun tasoasi. Kun itse olet ylipainoinen, niin miten kuvittelet että viehättäisit komeita ja urheilullisia? Sanothan itsekin, että sinusta kiinnostuneet miehet ovat "hirveitä". Samalta sinä näytät monen miehen silmissä, paitsi niitten jotka ovat myös sinunkin mielestäsi hirveitä.

Ja ken sanoo, että on aina miehiä ollut ja vientiä ylipainosta huolimatta.. Niin joo, ikävä tosiasia on sekin, että monen miehen olen kuullut sanoneen että iskevät ylipainoisia siksi, että heihin on sentään saumaa, paremman näköisiä ei kuulemma kannata edes yrittää kun tulisi pakit. Toki tämä ei koske niitä komeimpia miehiä, he saavat kyllä hoikkia ja kauniita naisiakin.

Yhteistyössä