Onko aihetta suuttua.. nyt apuja????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian herkkä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian herkkä?

Vieras
Seurustelin miehen kanssa.. ja pari asiaa kävi häiritsemään.. olimme tapailleet jo 9kk ja seurustelleet (puhuimme asiasta) 5kk tuon 9kk päälle.. Molemmilla omat asunnot.
Se että jos ollaan yhdessä ei tarvitse erikseen kysyä ollaanko samassa paikassa esim. juhannus tai tehdäänkö jotain yhdessä uutenavuotena..

Jos olet raskaana.. ja oksennustaudissa. Hoidat samalla kotona 4v lasta.
Pyydät kumppaniltasi apua.. seuraa tai edes että toisi jotain mehua,limua yms. hän kysyy puhelimessa, noh kuin voisin auttaa.. kun vastaat että mehujää ja esim. limu auttaisi.. Vastaus on ei ole kyytiä en tiedä millä pääsen. Matkaa 4km.
Eikö tuossa tapuksessa auteta ja tulla vaikka fillarilla????

Ei mitään kommenttia asiaan mites kun tämä vauva syntyy en ajatellut yksin asua ja arkea jaksaa pyörittää..

Pieniä asioita mutta kun vaivaa niin hemmetisti.. Siis jätin miehen kun nuo asiat alkoi vaivaamaan liikaa..

Juu kyllä olen raskaana tälle miehelle..
Ja vedin herneet nenään ja jätin :/
Nyt vaan häiritsee olinko sittenkin hormooni pöllyssä liian herkkä..
Siis sanoin että oletan jos ollaan yhdessä voin olettaa että vietetään juhlat yms. myös yhdessä.. Ei mitään muutosta. Mee vaa kavereides kaa, en tiiä, en oo varma vastauksina kun kysyy mitäs esim. uutenavuotena..
Ja tuo kun olin kipeä yms.
Tule olo ettei toinen halua olla ja häpeää yms.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Siis sanoin että oletan jos ollaan yhdessä voin olettaa että vietetään juhlat yms. myös yhdessä.. Ei mitään muutosta. Mee vaa kavereides kaa, en tiiä, en oo varma vastauksina kun kysyy mitäs esim. uutenavuotena..

Ja ikää oli????

Esim. viikkoja oli 20.. ei ollut kertonut kenellekään olevansa tulossa isäksi.
Ei perheelleen, ystävilleen..
Ei lähtenyt isoon kauppaan koskaan niin että tyttöni olisi ollut mukana.. aina vaan mee sie me jäädään autoon tai odota mie käyn...

Alkuperäinen kirjoittaja siis:

Ja ikää oli????

tämä oli jotain teinihöpötystä...typerästi kirjotettua tekstiä...

Ei lähtenyt isoon kauppaan koskaan niin että tyttöni olisi ollut mukana.. aina vaan mee sie me jäädään autoon tai odota mie käyn...

Joopa joo, tosi kypsää toimintaa...

Miksi ihmeessä haluat parisuhteen ja lapsen hänen kanssaan? :o

Sekava on teksti kun niin on olokin.. SIis kun on taas miettinyt päänsä puhki.
Kyllä vahinko kävi, minä kannan siitä vastuuni.. miehen ensimmäinen kommentti oli koska teet abortin. Sanoin etten tee ja keskustelu aiheesta jäi siihen.

Juu ikää on minulla 30 miehellä 24..

Juu jätin kun nuo asiat alkoi vaivaamaan..
En pelkänj limpan tuonnin takia..
MUtta jos sie vuodatat että oot oksentanut jo toistapäivää ja kaipaisit APUA niin toinen kysyy kuinka voin auttaa.. ja sit tuumaa ettei ole kyytin.
Niin jos tilanne olisi ollut toisin päin olisin vaikka kävellyt!!

Miksi sä tuollaisen miehen kanssa oot lisääntymässä? Siis 9kk olette tapailleet ja 5kk seurustelleet, oisko vähän kannattanut miettiä pitempään tuota lapsen hankkimista, kun kerran mies on alusta asti ollut tuollainen? Voi hohhoijaa.

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi mutta:
Miksi sä tuollaisen miehen kanssa oot lisääntymässä? Siis 9kk olette tapailleet ja 5kk seurustelleet, oisko vähän kannattanut miettiä pitempään tuota lapsen hankkimista, kun kerran mies on alusta asti ollut tuollainen? Voi hohhoijaa.

Jaa, olitkin jo selvittänyt tilanteen aiemmassa viestissä. Anteeksi avautumiseni. Et sä tuossa tilanteessa voi juuri muuta tehdä kuin mennä porskuttaa eteenpäin. Sulla on yksi lapsi entuudestaan ja toinen tulossa, haluatko siihen sitten vielä kolmannen lapsen joukon jatkoksi...ja tällä kolmannella lapsella tarkoitan tuota tulevan lapsesi isää. Aika keskenkasvuiselta nimittäin vaikuttaa.

Juu.. noh en ensimmäiseen 6kk edes esitellyt tyttöäni hänelle. Halusin edetä hitaasti.
Ja juu ajattelin että ottaa "vastuuta" ajastaan. Ja asiasta puhuminen ei auttanut, ei aika siinä määrin mitä itsellään kesti hermot.. tuon vajaa 1,5v..
Että näin :/

Yhteistyössä