Hae Anna.fi-sivustolta

Onko Ammajärjestö kultti?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä cult?, 17.07.2011.

1. Kamomilla Vierailija

Ei tarvi olla kovin viisas ymmärtääkseen tuon. Sulle voi sopia jehovan todistajat toisille taas helluntaalaisuus.

2. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    Se, että hänellä ei ole mitään sellaista, mitä jo itse en tietäisi. Hänen kauttaan ei tule mitään sellaista, mitä minussa jo ei olisi.

Äiti Amma edustaa harhaa siitä, että joku muu voisi sen totuutemme meille tuoda. Sen voimme toki toisten avulla löytää niin, että peilaamme heihin sitä omaa totuuttamme ja sen avulla pystymme paremmin näkemään sen, mitä jo itsessämme on tai mitä vielä löytämättä on.

Lähinnä siis halusin itse käydä katsomassa, että mitä ihmettä tämä äiti Amma hysteria oikein sisällään pitää, ja minulle se oli hyvin "valaiseva" kokemus:)

3. oma totuus Vierailija

No ei ainakaan jehovan todistajat eikä oikeastaan mikään ulkopuolelta tuotu uskonnollinen ryhmittymä mulle edes kelpaa. En viitsisi sellaisiin höpötyksiin edes vaivautua. Joillekin kuten ehkä sulle kelpaa kaikki, mitä sulle syötetään, jos koet siitä jotain hyötyväsi.

Minä tunnen totuuden itsessäni kaikkien ulkokullattujen harhojen takaa. Se on minun oma totuuteni ja hyvin on pitänyt paikkansa.

4. oma totuus Vierailija

Tämä oli hyvin sanottu. "Se, että hänellä ei ole mitään sellaista, mitä jo itse en tietäisi. Hänen kauttaan ei tule mitään sellaista, mitä minussa jo ei olisi." Täsmälleen samaa mieltä.

5. juu Vierailija

Mistä sinä voit tietää mitä hän tietää? Mitä luulet onko mahdollista että kuvittelet asioita?

Mitä sinulla on sellaista mitä hänen kauttaan tulee?

6. Kamomilla Vierailija

Erendil ajattelee että jos hän ei pysty vastaanottamaan rakkautta niin ei pysty kukaan mukaan. Jää kokemus laihaksi jos ei hetkellä kykene avautumaan.

7. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4

Vastaus molempiin:

Meillä jokaisella on se oma totuutemme, meidän jokaisen pitää löytää sen oman totuutensa äärelle. Oma totuus on oma voimanlähteemme, sitä kautta tulee se valo, voima, rakkaus. Nämä kaikki minussa jo on, ne eivät voi tulla kenenkään muun kautta.

Ja tässä se ero onkin, joko sitä kuvittelee tai sitä tietää, niinkauan kuin kuvittelee ei ole totuutta, mutta kun tietää on löytänyt sen totuuden.

8. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4

Tämä on siis se, mitä sinä ajattelet, mutta ei se mitä minä ajattelen. Sillä näin en todellakaan ajattele.

9. juu Vierailija

Jos kännykästäsi on virta lopussa niin ilmeisesti lataat sen. Vai sanotko että virtalähde on harhaa, minun kännykkäni akku on aina tiennyt että on se on itsessään täydellinen virta, muuta ei tarvita.

10. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4

Tässä se ero tuleekin sen kuvittelun ja totuuden välillä.

11. juu Vierailija

Sinulla on sinun totuutesi. Onko se oikea vai kuvitteletko kaiken? Mitä jos oletkin väärässä?

12. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4

Silloin kun on sen oman totuutensa löytänyt ei ole väärässä.

13. juu Vierailija

Erotatko totuuden?

14. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    Edelleen vastaus on kyllä.

15. juu Vierailija

Niin ne kaikki uskonlahkolaiset sanovat toisista uskonnoista. Ei oma totuus tarkoita sitä etteikö voisi olla väärässä. Kai sinä sen käsität.

16. juu Vierailija

Miten sen teet ja onko se aina oikeassa?

17. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4
    Siksi sen totuuden pitääkin tulla/löytyä itsestään eikä muiden/uskonlahkojen/uskontojen kautta.

18. juu Vierailija

Oletko oman uskoslahkosi uhri? Ei oma totuus tarkoita sitä etteikö voisi olla väärässä.

19. Auts Vierailija

Erendil ei ymmärrä että korkeamman henkisyyden omaava voisi luovuttaa itsestään energiaa jäljessä tuleville.

20. Kamomilla Vierailija

Erendiltä puuttui jotain kun meni Amman vastaanotolle.

21. allekirjoittanut Vierailija

Tämä nimimerkki sitten yrittää jäljitellä jo kirjautunutta nimimerkkiä-joka hän ei ole! Näyttää kyseessä olevan taas joku rekattujen vakinikkien perässä juoksija...

22. kamomilla Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mun suulla on turha puhua ja yrittää antaa jotain raameja sun kirjoituksillesi! Käyttäisit jotain omaa nikkiä.

Olen samoilla linjoilla Erendilin kanssa!

23. kamomilla Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    juu, Auts ja Kamomilla näyttää olevan saman tympääntyneen kirjoittajan juttuja. Mikä sulla oikein mättää? Mitä yrität?

24. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kuinka tämä on mahdollista että Kamomillana esiintyykin nyt toinen kirjoittaja, vai näenkö harhoja?

Rekkautuneen Kamomillan "tuntien" en häntä nyt "kirjoituksistaan" tunne.

Erendilin "tuntien" hänen kanssaan samoin ajattelen. Hän on lukemattomia kertoja muita täällä Kristallipallon eri saiteilla auttanut eli energiaansa jakanut.

25. Kaikkea voi kirjoittaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari