Hae Anna.fi-sivustolta

Onko Ammajärjestö kultti?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä cult?, 17.07.2011.

1. No silloinhan he eivät siellä sydämessään ole eivätkä siis sitä totuutta tiedä. Mikä tässä yhteenlaskussa on niin vaikeaa?

2. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Ihan samanlaisia uskomuksia ovat nekin, mitkä eivät tule mistään ulkopuolelta. Uskomus on uskomus, tuli se sitten ulkopäin tai ei. Ja olen kyllä sitä mieltä, ettei kenelläkään ole ihan omia uskomuksia, siis sellaisia, mihin ei mikään ulkopuolinen tekijä ole millään lailla vaikuttanut.

Myöskään mitään "omaa totuutta" ei ole olemassa. On omia uskomuksia, mielipiteitä tai luuloja. Totuus on jotain sellaista, mikä on kaikille sama, totuuksia ei ole jokaiselle erilaista.

3. Kirjoittaako Vierailija

joku täällä on ottanut nimimerkin kamomilla tai Kamomilla -nimimerkin ja siitä tulee kauhea haloo. No ei kai kauhea haloo, mutta pieni haloo kuitenkin ja mitätön.

Itse en menisi kirjoittamaan mitään "sydäntietoisuus" Kristallipallolle. Hymistelemään Awa*:n kuvalinkkejä tai kirjoittamaan aamukahvilinekkeihin. Tai saati sitten "hyvää lempimusiikkiani" -ketjuun.

Me ihmiset olemme erilaisia, joten jos Kristallipallo sopii jollekin, asia on osaltani ok., mutta itse kartan ketjua.

Pitäydyn yliluonnollisissa, koska täällä ns. henkisyys on moniulotteisempaa ja täältä saa joskus jokusen idean omaan ajatteluun.

4. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Onko tietokoneesi ja selaimesi siis päällä jatkuvasti? Jos selaimenkin joskus suljet, niin silloin olet jo uloskirjautunut.

5. rommia pullo! Vierailija

Näyttää siltä ettei nähty, vaan omat epä- ja ennakkoluulot tulivat ryminällä päälle.

6. Erendil Sydäntietoisuus

Saadut tykkäykset:
    4

Tämäkin totuus on vain sinun totuutesi ei kenenkään muun.

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Ei tuo ole mikään "minun totuuteni", vaan mielipiteeni. Ja uskallan väittää, että en ole ainoa, joka noin ajattelee. Ja myönnän senkin, että tuota mielipidettäni en ole ihan itse keksinyt, vaan olen saanut vaikutteita ulkopuolelta.

Sinä taidat olla totuusrelativisti, ja vielä naiivi:

"Totuusrelativismia on montaa eri tyyppiä. Yksinkertaisin, naiivi relativismi, väittää, että mikä tahansa väite on tosi, jos sen esittäjä vain uskoo niin. Naiivi relativisti ei erota totena pitämistä (puhujan asenne) ja totuutta (mahdollisesti puhujasta riippuva väitteen ominaisuus)."

Totuus ? Wikipedia

8. korjaan sinua Vierailija

... se on sinun uskomuksesi....

9. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tietokoneeni aina suljen, kun en sitä tarvitse tai ei ole aikaa maailman tapahtumia muilta intresseiltäni seurata. Koskaan en ole kenenkään huomannut rekkaamaani nikkiäni käyttävän. Kamomillan nikin varastamista vieläkin ihmettelen.

10. sivaltaja Vierailija

Kyseessä ei ollut sikäli varkaus, koska "kamomilla" ja "Kamomilla" ovat eri nikkejä, koska kirjoitusasu on erilainen. Ja kyseessä saattoi olla myös erehdys.

11. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Muuten, oletko rekattu nimimerkki Sivaltaja? :)

Sitä ihmettelin, kun ns vieraan Kamomillan kirjoitus oli rekattuna Kamomillana avataarin kera.:O

12. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Kyllä. Osoitin sen, että kunhan käyttää eri pientä alkukirjainta pystyy kirjoittamaan "minuna". Tosin jos joku niin tekee, niin pystyn rekattunan kertomaan, että kirjoittaja en ollut minä.

Missä?

13. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Missä?

Tämä viesti sivulla 6

14. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Mistä päättelet, että tuo kamomillan kirjoitus ei ollut hänen itsensä kirjoittama, vaan että joku muu oli hänen käyttäjätilinsä hakkeroinut?

Tämähän on yksinkertaista selvittää, kamomilla kertokoon itse, oliko hän tuon viestin kirjoittanut.

15. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin... tulkoon Kamomilla itse kertomaan.

Ulkona on pilvistä ja 31 astetta lämmintä... kovin on nyt painostavaa.

16. Mikä Vierailija

että vaikka ammalaisuus on kultti, ja jos se ole sitä?

17. Täytyy muistaa Vierailija

että kaikki eivät ota vastaan korkeampia energioita- Vapaa tahto.

18. arvaa Vierailija

Mikä ero?

Kamomilla ja kamomilla

19. awa Vierailija

Nyt taisit päästä valheen suustasi. Olet kyllä ollut ulos kirjautuneena.

20. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sivaltajan mielestä kyllä. Kun avaan tämän Plazan keskustelupalstan, niin yläreunassa lukee aina että Tervetuloa Awa*. Kirjaudu ulos.

En ole koskaan ulos kirjautunut, joten turhaan minusta valehtelijan teet.

21. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lue kirjoitukseni, jonka lähetin 16:12

22. pikku ruutu Vierailija

Sitten olet tainnut vahingossa klikata sitä pientä ruutua kirjautumisen jälkeen missä lukee "muista minut". tällä tavalla et enää tarvitse sitä salasanaa vaan kirjautumisesi tapahtuu aina automaattisesti.

23. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Juuri näin olen tehnyt, mutta en suinkaan vahingossa.

24. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei kannata kännissä nettiin kirjoitella, jos sisäänkirjautuminenkin noin tökkii!

25. huh hah hei Vierailija

minäkin hämmästyin miten kamomilla haukkuu jotakuta niin rumasti mahd. erehdyksestä. Rekattuna nikkinä ei edes pysty kirjoittamaan joten Kamomillalla käytti ihan luvallista nikkiä eikä kamomillan rekattua nikkiä. Ehkä pallon riitaisuus leviää vähitellen kaikkiin?

Täällä on erittäin halpalmaisia negatiivisia ihmisä niissäkin jotka ylpeilevät "tavislaisuudellaan".

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri